das jammer 9) Maar gelukkig gaat hij bij andere winkels weer heel goed geloof ik in japan is alles al uitverkocht
Wat een luxe heb ik toch, allemaal peoples die een Xbox willen kopen en/of bestellen, terwijl ik steeds meer spellen binnen krijg.. ik heb straks geen plek meer voor al die games Money RuleZ!
ach binnenkort bestel je alles gewoon bij ons, uhum, KUT NU HEB IK ME MOND TOCH VOORBIJ GEPRAAT!! HELLUPP!! NIET VERDER VERTELLEN HOOR!!
"in japan is alles al uitverkocht" dat is wel goed nieuws. De xbox heeft japan echt nodig om goed te slagen op console gebied.
Kobold, ik heb de volgende games in mijn bezit.. Halo, Amped, Shrek, Fuzion Frenzy, NFL Fever 2002, Bloodwake, DOA3, Silent Hill 2 en Wrecked
en ik vergat te vermelden dat ik het meeste via Ebay heb gekocht, en 2 titels via http://www.dvdboxoffice.com
Het is je vergeven Enneh.........hmmmmm(kongeennadenksmilievindendusdanmaardezeteksttussenhaakjes) was reactie op Wouter by the way, Kobold poste net eerder grrrrrrh
Enne, kan je ook de tijd nemen om levels te verkenen "Cruise mode" of is het alleen met tijd allemaal?
Oke, dit is lijp, ik weet het maar goed hier komt het: Ik had laatst dus die xbox bestelt bij de intertoys. Nu kwam mijn broertje laats aan tafel zitten voor het eten met een krantje van de dixons. Op de achterkant stond de xbox in bundel met Halo. Dus mijn broertje laat het zo zien aan mij en mijn ouders zegt mijn moeder zo:"daar krijg je veel airmails bij." Dus nu ben ik vanmiddag naar de dixons geweest en heb ik hem daar voorbesteld. : Deze keer ben ik maar gelijk aan slag gegaan en heb ik wat meer besteld. Onder andere: Xbox bundel = Xbox + Halo + tas xbox ofzo Dvd remote Extra controller Tony Hawk Pro Skater 3 (ze zeiden dat thps2x niet als launche titel komt ) Matrix dvd film koop ik er die dag ook nog bij, het is weer genoeg $ voor mij. En nu moet ik nog effe intertoys afzeggen. En moet ik op die dag de airmails kaart meenemen van mijn moeder. Een beetje dom maar ja t za wel goed wezen.