damn er komen teveel coole games uit.. ik wil ze allemaal doa3 amped rallisport JSRF Gotham Crash Wreckless Halo Munch aaargh!
Jah, van jouw lijssie vind ik alleen leuk om te kopen Amped, RalliSport, Gotham, (is crash dat race spel of bedoel je bandicoot?), wreckless(weet nog niet echt, later, eerst zien), en Halo mijn launchlist : Amped Gotham Halo (broertje wil hem toch nog hebben) en dan later rallisport en wreckless
Ik heb mijn xbox gereserveerd bij dimensionplus hier in doetinchem. met het spel Halo en een extra controller.
JA JA DAMES ..... ik heb em ook besteld, bij de alternate de xbox samen met - Halo (like duuuuh ...) - en Project Gotham Racing + nog een dvd remote control (om dvd's mee te kijken ) mzzl Munch and Abe
Ik heb ook net mijnen Xbox besteld bij de Dixons, ik heb: Xbox Halo Xbox tas extra controller DvD remote
ik heb ook de xbox bij Dimension Plus gereserveert samen met DOA3. nu maar hopen dat ik ze op dezelfde dag krijg
Nu we het toch over die tas hebben, is dat die tas die ze op teamxbox hebben gereviewd of is het een andere want er zijn er twee geloof ik.
Komt die wouter weer met z'n fast-reply. Vind ut wel jammer van die tas, vind m wel kick maar ja [slijm]alles van de xbox is mooi.[/slijm] En het is gratis, dan is het altijd mooi.
He mensen ik probeer hier een plaatje als signature weer te geven, kan da of nie? Zie het al, nee dus. jammer
eigenlijk heb ik het online gereserveerd. ik woon namelijk in leiderdorp en daar hebben ze niks dat met de xbox te maken heeft dus dan is mijn enige optie online.
Posted by Wouter ja, ik heb een vrienden nee, ik wacht effe dan koop ik controller numero dos mzzl Munch and Abe