alles op de twee moeilijkste al gedaan. ben nu met normal bezig (laval 3 ben ik nu) en moet daar na alleen easy nog
Het alternatieve einde is misschien 10 seconden langer dan het normale einde en persoonlijk lag ik niet echt in stitches of zo. De intro is trouwens ook al subtiel anders op legendary.
Level 1 => normal, heroic, legendary Level 2 => normal, heroic, legendary Level 3 => normal, heroic, legendary Level 4 => normal, heroic, legendary Level 5 => normal, heroic, legendary Level 6 => normal, heroic, legendary Level 7 => normal, heroic, legendary Level 8 => normal, heroic, legendary Level 9 => normal, heroic, legendary Level 10 => normal, heroic, legendary en een paar op easy.. maar daar krijg je toch niet van die tekentjes voor.. LaterS Update : Hint : Co-Op spelen helpt gigantisch als je levels niet doorkomt.. da was ook mijn trick.. anders weet ik nog niet of ik em helemaal had uitgespeeld
Voor dat alternatieve einde ken je denk ook alleen level 10 ff op legendary spelen Makkelijk level overigens... Mijn stats: Level 1: Easy/Normal Level 2: " " Level 3: " " LEvel 4: " " Level 5: Easy Level 6: " Level 7: " Level 8: " Level 9: " Level10: "
1 level: easy/normal/heroic/legendary 2 level: easy/normal/heroic/legendary 3 level: easy/normal/heroic/legendary 4 level: easy/normal/heroic/legendary 5 level: easy/normal/heroic/legendary 6 level: easy/normal/heroic/legendary 7 level: easy/normal/heroic/legendary 8 level: easy/normal/heroic/legendary 9 level: easy/normal/heroic/legendary 10 level: easynormal/heroic/legendary
nu heb ik eindelijk , na 4 dagen en 8600 keer met de jeep te racen. HALO op LEGENDARY uitgespeeld !! yeeeeeeeeeeey. alleen het extra stukje in het filmpje : is dat het stukje van de omhelzing ? .... want ik weet geeneens hoe het "oude" filmpje van Normal ging.