'Your Xbox requires service'

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mars, 1 apr 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    op sturen naar microsof .. zij kunnen het fixen

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Enige nadeel is dat ze daar 110 euro voor vragen.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Niet als ie nog garantie heeft ... en hij heeft nog niet gebeld ... als je xbox requires service message krijgt dan is er iets technisch niet in orde en dan hoef je vaak niet te betalen :)

@ Conquistador - Hoe kan je iets terugzetten :confused: Je kan niet op je xbox komen hoor

Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik had al met microsoft gebelt. Aangezien mijn xbox uit 2002 dateert is mijn garantie dus lang en breed vervallen. De man aan de telefoon vertelde mij dus dat het opsturen en repareren in totaal 110 euro zou gaan kosten.

5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Busted! :+

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Probeer het nog eens en zeg het volgende ...

Tijdens mijn laatste update bleef mijn xbox hangen ... ik had hem uitgezet en nu krijg ik foutcode 13

doordat de update niet goed gelopen is heeft jouw xbox de update niet gehad en heeft deze foutcode gekregen .. het ligt aan hun software ... dus zij moeten het repareren

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    boot cd.

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wat voor update?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de update van xbox live .. door maar een andere manier kan je xbox corrupt zijn geraakt

10. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    LoL, zit die n00bs niet te sarren met je modchip praktijken. Kan dat nutteloze gepost niet gewoon via de pm afgehandeld worden?

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    _O_

12. Mars

Mars Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat allemaal voor geheimzinnig gedoe? Heeft er iemand een oplossing, mag hij er niks over zeggen? Wie vertelt me wat de IDD-kabel is en hoe ik van die foutmeldingen en vastlopers afkom? Op dit moment doet de box het trouwens weer. Ik heb hem eens flink op zijn lazer gegeven. Fysiek geweld kan heel nuttig zijn, maar ik vrees dat het maar tijdelijk is.
    Ik heb trouwens ook een paar controllers waarvan de snoeren te vaak te strak zijn opgerold, zodat de isolatie gedeeltelijk weg is en sommige spellen telkens onderbroken worden. Kan dat er ook mee te maken hebben? Kom op whizzkids, jullie hebben te veel films gezien, als het zo geheim is, stuur het dan maar naar berkelbode@planet.nl

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gewoon op laten sturen naar MS ze reparen het wel (ook kosten loos als het hun fout is) 105 euro is een broodje aap

14. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Hij zegt toch dat hij nog games kon draaien. Error 13 is (in alle gevallen die ik gezien heb) een corrupt of een verwijdert dashboard. Het dashboard heb je niet nodig voor het launchen van games, hij zal direct je game booten. Draai de xbox live update om je dashboard up te daten, en hoppa, je hebt weer een dashboard en bent van je error 13 af. Volgens mij een perfect legale manier om je error te herstellen zonder te betalen aan m$ en zonder je xbox voor X tijd kwijt te zijn.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb klopt inderdaad gewoon je live cd of een recente spel booten en dan dash board updaten :)

16. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    7 - kernel - HDD timeout

deze melding krijg ik, kan ik er zelf iets aan doen of moet ik em ook opsturen?

tijdens films kijken blijft de dvd hangen en gaat ie na 3-4 mins kraken en stoten weer verder en even later hangt ie weer. Hij blijft wel continue kraken en piepen.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Op sturen anders vervalt je garantie .. dus niets aan doen ... bellen naar de service desk ... je harddisk is overleden

18. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mjah ik heb dus geen garantie meer, en heb er geen 100 euro voor over om em te laten repareren (mocht dat ter sprake komen). w8 wel tot de 360 er is....tot die tijd maar ff een dvdspeler aanschaffen voor 30euro's

19. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    ehh mensen ik krijg ook een foutmelding heb toestraks met xbox opengemaakt om de lampje rood te maken in plaats van groen dat is gelukt en nu al ik er een spel in doe ik dan krijgi k een foutmelding you xbox needs service please call customer support en er staat een 11 linksboven wie kan me helpen alsjeblieft??? :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

20. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Kijk eens echt goed of alle kabels wel vast zitten. Het zijn er een aantal, en soms vergeet je wel wat.

Deel Deze Pagina