'Your Xbox requires service'

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mars, 1 apr 2005.

1. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Z'n XBOX bij het grof vuil zetten en een nieuwe kopen. De HDD heeft de geest gegeven. Repareren is ongeveer even duur als een nieuwe aanschaffen.

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn code 07 xbox vecht nog steeds tegen de dood. Had 'm al afgeschreven, maar hij blijft terugkomen ('t is net Rocky). Laatst had ik 'm een week niet aangeraakt (moeilijk hoor voor mij), en toen deed ie het opeens weer fout- en tikloos. Dag erna weer. Lekker Amped2 gespeeld. Maar zaterdag begon die weer te tikken. Toen deed hij het na vier keer herstarten...
    Dus nu laat ik 'm weer rusten... O-)

3. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij kan nu dus ook niet meer aan zijn account komen die op zijn hdd staat

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je hebt het over zijn xbox Live account?

Die kun je terughalen met account recovery.

Zorg dan dat je de goede gegevens bij de hand hebt :)

5. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Had precies hetzelfde, en heb toen een mep gegeven op de rechterhelft van de xbox. Het tikken hield meteen op en sindsdien werkt hij weer als vanouds. :D

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Zo'n regelmatige tik alsof de HD overslaat bedoel je?
    Sinds gister heb ik dat plots, overigens niet op een code gelet maar zo te horen heb ik dus nu ook plots een code7
    Lekker zitten gamen met mijn broertje, niets aan de hand. Filmpje daarna nog erin gegooid, niets aan de hand. CD daarna erin, werkte prima. Druk op de eject button en begint dat ding ineens te tikken.
    Uit gezet en opnieuw opgestart met een spel en de in deze thread wel bekende black with green letters screen of death.
    Grumble,.....
    Zal vanavond de zilverpijl klapmethode maar eens uitproberen want garantie heb ik toch allang niet meer

7. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn kameraad zijn xbox staat hier nog steeds en ik doe hem af en toe even aan om te kijken of hij het weer doet, dat deed ik net dus ook en nu doet hij het ineens maar nu heb ik een vraag hoe kan je iets van je hdd op je memory card zetten ( dan kan ik zijn account op zijn memory card zetten )

Reageer snel aub voordat de xbox weer flipt

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik zeg het nog maar eens ;)

9. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kunt dus niet easy gewoon iets van de hdd op memory card zetten ?

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Maar je kan idd je live account op je mc zetten. Maar Zoals sic al zegt: via account recovery op een nieuwe xbox kan het ook!!!

11. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij hoeft niet op een nieuwe xbox, hij wil zijn account graag op zijn mc maar ik weet niet hoe dat moet ( n00b )

Wie kan mij helpen

Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  12. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    :{

Ik heb een error 21, ouder dan 2 jaar, alle savegames zijn niet meer bereikbaar...

Dat wordt de helpdesk bellen, Im doomed :'-(

13. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Start hij nog spellen op? Doe ninja gaiden of een ander "nieuw" live spel erin, en ga naar xbox live, hoef je niet eens een account voor hebben, en gewoon laten updaten.

14. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Niks meer, ik krijg een bericht in allerlei talen:

Your Xbox requires service.

Echt flink balen dit, want ik heb niks op een memory card staan, oid. Reparen en kans dat ik mijn savegames behoud --> 110 Euro. Nieuwe halen, zonder Savegames --> 150 Euro....

Damn..... :'-(

15. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Het is zelf te repareren, maar, ehm.

Nee, ik heb niks gezegd.

16. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou nu effe proberen door te doen op die xbox en dan een xbox360 kopen!

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wonderkind. Probleem met de ogen?

Hij zegt toch dat de Xbox niets anders doet als dit?
    ik zou Geitjes manier doen, maar braaf de MS helpdesk bellen kan natuurlijk ook. :)

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En als je braaf de MS service opgebeld hebt zeggen ze die rukkers dat je hem voor 110 euro kunt repareren. En voor dat geld raak je toch ook je savegames kwijt???

19. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Gister helpdesk aan de lijn gehad. Die vertelden mij dat als het probleem in een corrupted data file zat, dat je dan ook je save games kwijt was.

Anders moet ik maar even uitzoeken tot hoever de Xbox 360 backwards compatible is, aangezien ik hier met teveel leuke games zit die ik nog niet gespeeld heb. Maar dat is een ander onderwerp.

20. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Haha, savegames staan op een andere partitie dan je dashboard, dus als ze daar alleen je C fixen, en van je E afblijven, hou je gewoon je saves.

Deel Deze Pagina