1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Youtube vragen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door BigKabuto, 23 okt 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begin helaas steeds meer te balen van Youtube. Ik heb hier een paar vragen en hopelijk hebben jullie er antwoord op.

    Ik heb aardig wat abonnementen en elke keer wanneer een van hun een video 'leuk' vinden, krijg ik dat in mijn lijst te zien, hoe zet ik dat uit?

    En nu heb ik serieus een fucking Justin Bieber video er tussen staan. Niet omdat het mij aangeraden wordt...maar gewoon..zonder reden. Er staat: JustinBieberVEVO heeft deze video geupload.

    Donder toch op, hoe gooi ik dit uit?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Druk op mijn abonnementen links in de balk.
    Dan bovenaan zie je een getal staan en abonnementen erachter en druk daar op en bij Uploads alleen in activiteitenfeed weergeven een vinkje neerzetten. :)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik druk op dat getal en kies dan alleen voor uploads. Maar als ik dan een andere aanklik en weer terug ga, zie ik dat dat kanaal gewoon weer alle activiteit toont. Hoe kan ik dit saven?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat gebeurd bij de volgende keer dat iemand upload. Wat al geplaatst is blijft tenzij je op het driehoekje drukt naast de upload en op verbergen drukt.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Hmm ok. Maar ik vind het zo gek dat ie het gewoon terugzet op 'alle activiteiten' Ik heb bijvoorbeeld IGN als kanaal, ik kies de tweede optie 'alleen uploads' en wanneer ik dan opnieuw ga checken, staat ie weer op alle activiteiten.

    En hoe krijg ik deze ongein weg?

    Video van Reviewer21 wordt aanbevolen omdat je naar deze video hebt gekeken: Turtle Beach EarForce X12 Review
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij mij blijft die gewoon aangevinkt
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat ik dan verkeerd zit, want hij vinkt het hier niet aan. Ik laat het je even zien :

    Ik heb alleen maar een streepje...

    [​IMG]
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat gek zeg, ik krijg al die abbo's wel te zien, maar niet dat ik kan kiezen voor 'email bij nieuwe uploads' en 'uploads alleen in activiteitenfeed weergeven' dat heb ik hier niet, wtf gewoon.

    Maar ik heb een video gevonden die uitlegt hoe het ook kan, alleen is dit wel omslachtiger.

    [yt]zUY4UorVyyk[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is een zooi geworden. Had gelukkig een oude versie de hele tijd totdat ik eergisteren me cookies en me PC schoonmaakte en toen had ik ook deze..
    Sla je me dood waar ik me favorieten kan vinden.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja het is knap shit geworden nu. Maar de video kan helpen om alles weer goed te krijgen...behalve die irritante recommendation videos, die wil ik weg hebben. Ook krijg ik ineens videos van mensen waar ik allang niet meer op geabboneerd ben, Youtube's going crazy.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012

Deel Deze Pagina