1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(Youtuber) Zoekt deelnemers!

Discussie in 'Algemeen' gestart door FifaCoinsMasterClass, 31 mrt 2015.

  1. FifaCoinsMasterClass

    FifaCoinsMasterClass New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Xbox Speler

    Mijn naam is Brunkey en ik ben een beginnende Youtuber! Mijn gehele kanaal draait om Fifa en het weg geven van GRATIS coins.
    Ja ik doe dit compleet uit eigen zak. Zonder subsidie of promotie van andere. Aangezien het Fifa Beleid streng is geworden met coins.
    Deze week op Zondag plaats ik een nieuw video met de winnaar! Enkel het probleem is, dat ik GEEN deelnemers heb voor XBOX ONE! Daarom dat ik via deze weg wil kijken of er mensen zijn die een XBOX ONE hebben en daarbij fifa spelen. Hierbij geef ik 50.000 coins weg.

    Bezoek mijn kanaal even intypen in google! Fifacoinsmasterclass ik heb (1) video. Like, deel, vooral Abonneer je zelf! (belangrijk)
    en plaats je Gamerstag onder mijn video vermeld hierbij voor welke console dat is. Mocht jij winnen, dan zal ik je via jouw youtube kanaal je een persoonlijk bericht sturen.

    Bedankt alvast.
    Gr Brunkey - Youtuber.
     
  2. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Zou je niet beter eerst een publiek op kunnen bouwen voordat je serieus gaat investeren in een youtube kanaal? 99% kans dat je dat geld kwijt bent.
     
    FifaCoinsMasterClass vindt dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jonge, dit is gewoon fake ;) ziet eruit als google vertalen van een standaard kutriedeltje waarbij iemand alleen maar uit is op accounts te hacken
     
  4. FifaCoinsMasterClass

    FifaCoinsMasterClass New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je misschien wel een punt! maar je ziet veel filmpjes op youtube waar fifa coins worden aangeboden! en ik dacht probeer dit maar eens om te zien of het me lukt. Normaal gesproken is het altijd eerst investeren en dan kijken of je wat eruit haalt volgens mij.
    Bedankt voor je advies.
     

Deel Deze Pagina