[PC] Zal de PS3 ooit nog het daglicht zien?

Discussie in 'Games' gestart door Plasticman NL, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Lijkt mij ook :)

Kijkend naar diverse uitspraken van hem (zowel hier op XBW, maar bijv. ook op Insidegamer) kun je gewoon stellen dat we hier te maken hebben met zo'n fanbabietje eerste klas.

2. De dag nadat MS zei dat de XBOX360 1tfp had beweerden SoNY er de dag erna gelijk 2 te hebben en kwamen met specs om van te dromen...
    Waarom zou dit nu in hemelsnaam eigenlijk wel waar zijn??

Komen jullie dan daar maareens met een goed antwoordt op..
    Sony zit waarschijnlijk ook al hard naar antwoorden te zoeken, reken maar dat het eertse 'afspraakje' met de hoofdaandeelhouders van Sony sinds afgelopen week al in de agenda staat..

Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2005
  3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo te zien komen Microsoft en Sony niet bij elkaar op de koffie:+

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou dit nu in hemelsnaam eigenlijk NIET waar zijn??

Komop gozer, zolang dat ding niet af is, heb jij geen poot om op te staan.. besef dat eens, en kap met je onzin gelul :{

5. Sony heeft alleen nog maar gelogen, ZIJ hebben geen poot om op te staan.

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben niet gelogen gozer! Tering, MISSCHIEN is er geen 100% BC, MISSCHIEN!!! zolang dat ding er niet is, ik zeg het nog maar eens, lul jij onzin...

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat wil je hier nu eigenlijk mee bereiken?

Wij weten alleen maar wat we krijgen voorgeschoteld van de pers. En die weten alleen maar wat zij krijgen voorgeschoteld van Microsoft en Sony woordvoerders. Dus hoe gekleurd wil je het hebben?

Jij klampt je vast aan alle negatieve 'geruchten' die over de PS3 de ronde doen en geeft daar dan ook nog eens je eigen draai aan, die je hier als feiten gaat lopen verkondigen.

Ga lekker van de Xbox 360 genieten straks zou ik zeggen en tegen de tijd dat Sony de PS3 af heeft en deze uit gaat brengen weten we allemaal waar we het over hebben wat de PS3 aangaat ;).

8. 1 klein 'leugentje' tegen je aandeelhouders heeft grote gevolgen.
    Kijk maareens naar 'World-online' 'SHell' en de 'Ahold-affaire'
    Dit is bij al deze gevallen wereldnieuws geweest, geen dagen maar jaren wereldnieuws.
    De nasleep bij deze bedrijven van deze leugentjes duurt ook nogeens JAREN.

De hele zakenwereld draait op basis van vertrouwen...
    Als je dit vertouwen ook maar een heel klein beetje beschadigd, is er niet veel meer voor nodig om als bedrijf keihard onderuit te gaan..

Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2005
  9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    *houdt van Arjan _O_

Nu alleen nog een slotje, en ik ben helemaal verliefd op je :+

Edit:// Wat is die leugen dan volgens jou??

10. Waarom een slotje God's gamer??

Can't handle the pressure??

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dude, lok nou maar niet zo'n ruzie uit..:{ En wat Arjan betreft: Helemaal gelijk!

12. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft op dit moment de zaakjes goed voor elkaar. Persoonlijk vond ik het een "mindere" actie van Sony met die nepfilmpjes op de E3. Maar geheid dat ik in de toekomst allebei de consoles in mn bezit heb. Die PS3 gaat overdreven duur kosten bij de launch, dus voorlopig houd ik het bij de 360. Maar het staat natuurlijk vast dat er genoeg mooie spellen gaan komen voor beide consoles.

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Gozer, ik wil een slotje, omdat dit topic echt onzin is.. Ik heb nog steeds niet gehoord wat die leugen is, die aan de aandeelhouders is verteld..

Verder wat D@ M@STER zegt :)

14. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Sony heeft er altijd een handje van gehad hun alles en iedereen voor te liegen, voorbeeld: De PS2 kwam uit Sony beloofde dat er op korte termijn online gegamed kon worden, wat gebeurt er vervolgens?
    3 Jaar lang horen we er geen woord meer over, de xbox gaat online, paniek in het Sony kamp, ze hadden toch ook wel eens iets gezegd over online functies?
    In een razend tempo word er ineens "network play" ontwikkeld om de concurrentie aan te kunnen.
    Geloof mij nou Sony was nooit van plan online te gaan met de PS2, ze moesten alleen omdat Xbox zo'n verschrikkelijk goed live service had en ze niet achter wilden blijven!

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Deze thread is ook overbodig geworden gezien de misinterpretatie van het nieuwsbericht.

Todat de PS3 het daglicht zal gaan zien, gaan we gewoon verder in de Xbox 360 vs PS3 thread.

Dan gaat deze thread op slot.

closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina