1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zal er een Halo2 demo worden gereleased?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tco, 28 mei 2004.

  1. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat het goedkoper is?

    (ik heb btw alleen legale games en mn doos is niet omgebouwd)
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb tot nu toe alleen maar gelezen dat Bungie niet van plan is een (publieke) demo gaat releasen. Al denk ik dat ze na de release van Halo 2 misschien nog een demo bij de OXM doen.
     
  3. sub_naruto

    sub_naruto Crystal Xbox Owner

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tijdje geleden hoorde ik bij mijn Favo gamesshop dat er wel een kwam!!! Kan natuurlijk zijn veranderd, maar als ie kwam zou ik er een krijgen zeiden ze :p ^_^ Kan niet wachten op HALO 2...
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Winkels zijn over het algemeen niet te vertrouwen. Ik weet in dit geval bijna wel zeker dat ze het verwachten maar jou het vertellen als feit, feit is namelijk dat er nauwelijks is verteld over een demo (release duurt nog een half jaartje) en de enkele keer dat er wat over werd gezegd hebben ze ontkend dat er een publieke demo zou komen.

    Het kan natuurlijk wel, maar ik zou er niet op rekenen. En nogmaals, vertrouw informatie die winkels geven over het algemeen niet (over zet er iig een paar vraagtekens achter).
     
  5. sub_naruto

    sub_naruto Crystal Xbox Owner

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik denk dat je wel gelijk hebt. Ze kunnen me het niet als feit geven inderdaad...Maar het is al een tijdje terug vertelt. Maybe heeft Bungie toen nog niet verteld dat er geen demo kwam....

    Ik denk dat ik deze winkel wel kan vertouwen..Ken de Eigenaar al 3 jaar en hij vertelt me meer dan dat alleen een klant komt te weten over de gang van zaken...
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik denk niet dat er een Halo 2 demo komt, zoals al eerder gezegd, koopt het merendeel het toch zonder twijfel. Ik hoef ook absoluut geen demo, wil het spel in 1 x uitspelen. Hoop wel op nog wat sp filmpjes
     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben ook overtuigd _O_
     
  8. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    er is wel een beta test geweest in amerika voor online met 2 maps, maar dat was alleen voor microsoft medewerkers. lucky bastards
     

Deel Deze Pagina