zal ik de muis missen???

Discussie in 'Algemeen' gestart door wiskas_1000, 3 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: zal ik de muis missen???

shit he wat ben jij een wijsneus ]:-
    Wat maakt het nou uit als iemand wilt gaan patsen met zijn skills.

Jou post is trouwens precies hetzelfde als leet in je sig zetten maar dan nog een stukkie erger :eek:
    Zeker "pas" op het internet ofnie :r

Laatst bewerkt: 6 jan 2003
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Re: Re: Re: Re: zal ik de muis missen???

5H1+ H3 \/\/@T 83n jIj E3N \/\/IJ5|\|eU5 ]:-
    \/\/4T |\/|@4|<+ H3T nou UI+ @L$ ie|\/|@|\|d \/\/ILT g4A|\| P4tS3n |\/|3+ Zij|\| $KILL$.

J0U Po$+ 15 tROu\/\/3|\|5 Pr3c1E5 |-|E+ZeLpH|)e 4ls LE3T iN JE $1g Z3+T3|\| m@@R d4|\| |\|O9 3En $tUkki3 3R93R :eek:
    zEk3r "P4$" 0P H3+ 1|\|t3r|\|3+ oF|\|I3 :r

\/3R+@L1|\|9 (= vertaling) ;)

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Re: Re: Re: Re: Re: zal ik de muis missen???

MWAAAAAAAAAAAHAHAHAH GEEZ, EN DAT OP DE VROEGE MORGEN! :eek: 8) 8) 8)

4. wenze

wenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm d4t |<4|\| 1|< 00|< |\|09 VV3l d44r 15 |\|1|<5 m031l1j|<5 44|\| m3t z0 33|\| Pr09r0VV|\|zm44tj3 t'/P3|\|.

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Pr09r0VV|\|zm44tj3 -> progrownzmaatje? :confused:

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm dat kan ik ook nog wel daar is niets moeilijks aan met zo een programma typen

m44R 1|< m4AK G33|\| G38rU1k \/@|\| pR09rA|\/|z H0Or ... G3\/\/0o|\| U1+ |-|et BL00tE |-|0OPhD ... |\|I>< MOI3l1j|<s @@|\| ... 3|\| GEw0O|\| 5PR3|<eN vA|\|U1+ J3 93\/0El

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    ...en tóch stond er progrownzmaatje!! :mad:

8. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    De controller van de Xbox is echt super
    speelt veel lekkerder dan die van de GameCube vin ik persoonlijk
    maaruh volgens mij kon je je muis toch ook aansluiten op je Xbox? Zoiets had ik keer gelezen:)

9. Period

Period . . . . . . .

Leuk Bevonden:
    0
    Dus in onduidelijke taal schrijven (dat l33t gejank) is het tonen van skills volgens jou? [​IMG]
    En dan nog. Het gaat niet eens over skills domboclown. Het gaat over die lelijke debiele onbegrijpelijke chat slang van je.

Wijsneus denk na voordat je naar een neus wijst.

Laatst bewerkt: 7 jan 2003
  10. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    mja het hangt van het spel af
    met timesplitters vind ik het rete irritant omdat je met je pols richt ofzo en het is moeilijk je gun stil te houden op een punt als je richt :'-(

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lacht het leet is gewoon een dialect grappig ... maar ach saw it did it

Wat betreft de muis ... ik mis hem niet

12. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0

Hmmmm, de muis missen???
    Jah wel degenlijk... de eerste 15 min.
    Als je een game als Halo heb... dan ben je binne 15 min gewend aan de pad... en speelt het net zo lekker als de muis.
    Maar games zoals time splitters is het werkelijk verschrikkelijk irritant.... maargoed dat komt gewoon door de game..

Heb je een goeie game dan ben je binne 15 min vergeten dat je eigenlijk geen muis meer heb! ;)

13. shootergod

shootergod Guest

murkland wat bedoel je hier mee? : Ik had nooit gedacht dat er in NL forumgebruikers waren die dit serieus van zichzelf zeiden.
    (Amerikanen, a la, maar NL ers?)
    Ik wordt oud of zo...

en over wie gaat het?

14. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ja, l33t is gewoon aangeven dat je erg goede skills heb (of zo hoord het in iedergeval).
    En ik kom trouwens niet verder kan w00t en n00b dus het is niet mijn taaltje (ik wist alleen toevallig ook wat leet betekende) maar ik doe er niet moeilijk over als andere mensen zo'n taaltje wel gebruiken.

Je zegt het zelf al denk na voordat je iets zeg, en zo'n toon slaat helemaal nergens op :eek:

15. Period

Period . . . . . . .

Leuk Bevonden:
    0
    Zeggen dat je l33t bent op een forum geeft geen drol aan. Waarom niet? Omdat het nergens op gebaseerd is. Dus het komt meer over als opscheppen zonder argument. Vandaar dus ook die toon. [​IMG]
    Als l33t zoiets als goed/elite betekend (tis gewoon een engels woord anders geschreven), dan heeft dat woord inhoud in situaties als:
    -- Je speelt iets op internet en wint en zegt dat je goed bent terwijl je speelt.
    --Je vind iets of iemand goed
    Maar niet op een forum (tenzij je het kan bewijzen).

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    ok, dit lijkt me genoeg over de 1234-kindergeheimtaal-discussie.
    Blijf ff on-topic.

Wat de muis betreft, ik ben zelf jarenlang anti-console geweest en was er heilig van overtuigd dat op de pc spelen heilig was, maar nu ik dan toch een Xbox heb moet ik zeggen dat het spelen met een controller echt prima bevalt. Alleen met Halo had ik wat moeite, maar fps speelde ik op de pc ook nauwelijks, dus het zal wel aan het genre liggen wat me niet trekt.

17. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    1. Die toon ok, maar waarom die toon tegen mij want ik heb geen l33t waar dan ook staan :{

2. van dat bewijzen lekker boeiend, wat moet hij doen eerst zijn link naar clanbase geven en toestemming vragen of hij leet in zijn sig mag zetten :eek:

18. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    On-topic:
    Timesplitters2 (en Perfect Dark for that matter) spelen vreselijk _RUK_ met een controller (IMO).
    Serious Sam kan ermee door.

Weet iemand hoe Ghost Recon met de controller speelt?

Off-topic:
    Ik daag de l33t kiddies uit om achter de _echte_ betekenis van " Elite" te komen. (En als je dit niet snapt, dan weet je niet waar je het over hebt)
    :)

19. Period

Period . . . . . . .

Leuk Bevonden:
    0
    1. Waarom die toon tegen jou?
    |:-
    2. Jij snapt er nog steeds geen zak van he? Bewijzen kan ook met een goed argument. Ik zal wel een voorbeeld geven want anders snap je het toch niet.
    Ik ben echt vet l33t man, want ik heb wel 5 leagues gewonnen. Kijk maar op www.vulhiermaareenpaginain.com als je me niet gelooft.
    Maar in het algemeen valt het onder jezelf omhoog prijzen. Je kan niet over jezelf zeggen dat je goed bent tenzij je daar een goed argument voor hebt. Mocht je dit wel doen zonder enig argument dan is het inhoudsloos. Punt.

Laatst bewerkt: 11 jan 2003
  20. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ow dus jij heb gelijk een grootte bek tegen mij als ik alleen maar uitleg wat leet beteken |:-
    Uitleggen is iets anders dan claimen dat je leet ben (<--- want daar ben je toch tegen of wil je gewoon ff zeiken ofzo).

2. bla bla bla zei je eerder ook al,

of iemand zit te lullen over zichzelf.

En weet jij wel wat Clanbase is?
    Kijk zelf maar
    Volgens mij ben jij degene die het niet snap |:-

Laatst bewerkt: 11 jan 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina