Zeker doen.Het leven is te kort om zonder Xbox te leven.Je kan morgen al dood zijn en al die goede games aan je neus voorbij zien gaan.......................KOPEN die handel en geniet mee van de nieuwe gamers revolutie.
JIJ GAAT NU METEEN EEN XBOX HALEN!!! IK DULD GEEN "MAAR MENEER".... Nu!!! MS heeft omzet nodig zoals eerder was gezegd,.. Halen, of ik kom bij je thuis langs,,,
...en je weet toch dat Xbox de hoogste game attach-rate ooit had hè? Dat betekent dat je minstens 3 games erbij moet kopen!
lol sgoed hoe vraag ik dit dan ook op een xbox forum maja k zal hem halen met halo 1000% procent alleen alleen ALS IK MIJN CUBE VERKOOP !!!!!!!
waarom heb je dat dat dat dat dat paarse DING dan ook gekocht...... je koopt toch ook geen ding je moet gewoon gelijk een Xdoos kopen.
ik weet niet hoe oud je bent..maar als je 10 bent ofzow dan zal ik ff lekker je cube houde en mario spele(Wat t niet waard is) enne als je ouder bent...14-18 en de rest van de leeftijden..dan zou ik ff lekker een xbox halen met halo ofzow ,..... nah alles komt gewoon op neer dat je xbox moet halen...simpel
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt hoor, maar er waren er een maandje geleden of zo nog maar vier miljoen wereldwijd verkocht. Zullen er nu wel iets van 4.5 miljoen zijn.
Wat een onzin argumenten hier met leeftijd enzo. Het gaat om het games aanbod, vind jij de games die op de NGC uitkomen leuker? Dan koop je toch een NGC? En als je de games op de Xbox leuker vind/lijkt koop je een Xbox.. en anders gewoon allebei.