Volgens mij is het sarcasme, wan;t niemand is zo'n aansteller. Echte console bashers doen alsof ze kalm zijn en weten wat ze zeggen. Dit is gewoon een statement over de zinloosheid van console wars, voral op het gebied van elf jaarige fans.
Best wel grappig, maar wat wel weer waar is dat hij groot ios, maar dat vind ik wel style eerlijk gezegd.
Tijdens de vorige thread ook al gedaan en een gesprek met hem gehad, hij was volgens mij niet zo blij dat we z'n site hadden ontdekt.
haha ik moest wel laggen om die site, maar toch wordt ik er ook weer boos van. heeft iemand een linkje naar die ouwe draad dan?
zijn wel meer van die sites, slaan allemaal nergens op... gewoon jaloers dat wij de troste bezitters zijn van de xbox
Is hotmail account dus kan max. 2 mb ontvangen. Je kan het beste enorm veel lege mailtjes sturen met niets erin. Kan je 100den sturen. Als je met attachments doet heeft ie ze zo verwijderd...
Ik heb die gast hele tijd geleden toen in me lijst gestopt... site is door een vriend van hem gemaakt en hijs gay.. sorry.. gamecube fan..
Voor de mensen die het leuk vinden deze jongen te "bommen", "virussen" en whatever : Get a Life! ---------> het is maar een xbox hoor
Ik vind het wel grappig. En dat de xbox wel eens van die blauwe error screens geeft en dat MS niet dit ook nog in handen moet krijgen klopt wel.
tdoet me een beetje denken aan die eerste reclames voor de originele playstation. Daarin kwam iemand aanhet woorde van de Society against playstaion en vertelde voortdurend dat de Ps slecht was en dat je hem niet mocht kopen.
Kijk eens bij de 'links to good sides', staat een link naar Rareware. Hij heeft zeker nog niet door dat deze geswitched zijn naar de 'dark side'.
Ik heb heel hard moeten lachen om ze site... Te eerste ziet het er niet uit... En alles wat hij zegt is omgekeerd... Nintendo is sterker in gfx dan de Xbox.......YEAH RIGHT keep on dreaming.......bitch! Betere spellen.....tsssssss Mario Party....Lame..... En Double Dash..hadden we 10 jaar terug ook al...weinig ver nieuwends...
link doet het niet meer...hij heeft 'm er af gegooid edit: sorry verkeerd gelezen..hij heeft z'n maximum aantal bezoekers gehaald daarom doet ie het niet