Triest dat zo'n gast een website erover moet maken. Wat jij zegt over de Cube slaat trouwens ook nergens op. Wat is er mis met een Cube ? (zo komt die zin over) Ik heb hier een Xbox, PS2 en een Cube staan en ik vind ze alledrie TOP[/b}!
Tjongejonge, wat maken mensen zich hier druk om niks zeg. Je kijkt naar de site, je lacht erom en klikt het vervolgens weg om er nooit meer aan te denken!
^ precies... Ik kan me nauwelijks druk maken over iemand die flauwe opmerking maakt over een bepaald product dat ik toevallig in huis heb.
wat een idioot. check dit ook hij weet egt niet waar ie t over heeft. maar schijt, die site is al zo oud als mn oma
*heeft al een beetje erg diep ingezonken ogen en een beetje erg bleke huid. Benneke is 100% Dark Best wel een wazige site eigenlijk. Maar ik neem zoiets niet echt serieus. Ik weet niet of iemand al eens van Maddox heeft gehoord, maar die heeft ook eens de xbox op zo'n manier afgekraakt (zoals bij zoveel dingen)
hoezo fanboy, en een mafkees dit is ook lachen: [fanboyreactie] tja daarom heeft die cube ook van die bagger spellen, past niks op zo'n schijffie, :0 [/fanboyreactie]
Jou ken ik Ik vind alle 3 de consoles goed. Dat mensen anti sites maken moeten ze zelf weten. Ik vind het wel dom gedoe dat mensen dat doen
Vet toch!! heb je geen dolby meer nodig Kijk eens aan, je word nog sterk en fit als je een xbox heeft, das toch niet zo erg ? Onder zijn links staat ook de link naar Rare. Hè wat jammer dat Microsoft dat nou ook heeft overgekocht. Wat trouwens iedereen tegen Bill Gates heeft snap ik niet. ?
Dit vind ik dus echt een zieke site. Het is zoiezo al stom als je tegen een console bent. Ik snap niet waarom iemand zoiets doet EN DAT ANDEREN DAT HUMOR NOEMEN dat is toch geen humor dat is gewoon DOM
Alsjeblieft zeg me waar die maker van die LEUKE GRAPPIGE site woont dan zal ik hem eens iets grappigs laten zien. Dat hij het niet leuk vindt van de xbox wathever maar hij kraakt hem af en speelt wel op een cube man GET A LIFE en de site is dus NIET GRAPPIG nog een fijne dag. duivel O)-