1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Phantom Hourglass (DS)

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 5 okt 2007.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik wilde net ook hierover een vraag gaan stellen. Jammer dat ik m'n DS net heb uit gedaan, nu moet ik dat hele eind weer lopen richting die kamer :mad:

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een prachtige game is dit :thumbs:

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hunters ook wel tof. dit is zeker een van de betere.

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Hmm.. Volgens mij zit ik weer vast, namelijk op die Ghost Ship. Ik heb dan al 3 van die zussen bevrijd. Daarna kom ik in een kamer waar je 5 triggers op een rij aan de muur ziet hangen. Een stukje verderop in die kamer staat een steen waarop staat dat je op deze volgorde aan de triggers moet trekken: 2 4 5 1 3. Maar als ik dat doe, geeft ie aan dat het een foute combinatie is. Ik heb het ook al in spiegelbeeld geprobeerd en nog wat andere combinaties maar het lukt niet. Lijkt nou net alsof er een bug in de game zit, maar dat zal wel niet :D

Iemand die hier al voorbij is?

Toch maar in een spoiler gezet dan :)

Laatst bewerkt: 20 okt 2007
  5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    spoilers? gelukkig ben ik na de 1e 5 woorden al gestopt met lezen :)

6. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben daar al voorbij je moet dit dus doen dus je moet het lezen dat je dus eerst switch nummer 4 moet trekken nou ken jij ook eindelijk veder

switch: 1 2 3 4 5
    puzzle: 2 4 5 1 3

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Kijk, op die manier! Fout geïnterpreteerd dus door mij. Dacht juist dat het in die volgorde getrokken moest worden, maar ze gaven daarmee alleen maar de switchnummers aan. Volgens mijn manier zou de volgorde dan 4 1 5 2 3 worden. Thanks, zal het binnenkort een keer proberen :)

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Gaaf spel :) ben nog niet ver, maar is erg gaaf! Mijn spel voor in de trein en ben weer verliefd op mijn DS <3 :+

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Die was inderdaad lastig. Maar na veel en lang nadenken en proberen heb ik het voor elkaar gekregen. Ik ga het proberen uit te leggen. De code is inderdaad 24513, maar dat is NIET de volgorde waarin je ze moet trekken, zoals je al ondervonden had. Je moet de hendels zelf ook eerst nummer. Let op:

Hendels: 1 2 3 4 5
    De code: 2 4 5 1 3

Nu zie je dat je hendel 4 als eerste moet nemen, dan hendel 1 daarna hendel 5, hendel2 en dan nog de middelste. Succes ermee!

Ow, zie nu pas dat de oplossing er al staat :p

10. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Echt een vet spel, besturing werkt lekker (op het rollen na), maar verder werkt het perfect.

Even een vraag:
    Kun je al die treasures die krijgt en vindt in zee gewoon verkopen (want ik heb een stukkie koraal wat 1500 oplevert), maar je bent ze niet nodig verder in het verhaal?

11. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt ze idd verkopen. Er zit een handelaar op het eerste eiland en ergens op een boot ook nog eentje, die zoekt dan een bepaald item en geeft daar extra geld voor.

12. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag gehaald, en zojuist de eerste tempel uitgespeeld. Gaat erg lekker, spel loopt zelf ook als een trein, precies wat een handheld game moet zijn imo.

Met het rollen heb ik niet al te veel problemen, doe het steeds vanuit stilstand, gaat makkelijker dan rennend.

13. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een briljante game..................

ben blij dat ik m'n psp heb geruild voor een dslite

14. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het een heel leuk spel maar na de zoveelste keer weer in de ocean temple te komen word ik het toch wel een beetje zat

15. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveelste keer?

Ik moest gisteren pas voor de 2e keer en toen had ik al zoiets van hu alweer die onzin.

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Gisteren het spel uitgespeeld. Mooie verhaallijn (zoals gewoonlijk bij Zelda games) en gewoon een heel goed spel :)

Het is misschien alleen wel een beetje aan de korte kant als je het bijvoorbeeld vergelijkt met Link to the Past of Ocarina of time. De kerkers zijn vrij kort naar mijn idee. Toch wel jammer dat je ruim een jaar wacht op deze game en hem dan binnen 12 dagen hebt uitgespeeld (en dan ook nog niet eens elke dag gespeeld te hebben).

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Dat had ik je een jaar geleden al kunnen vertellen. Het was nou eenmaal te verwachten dat hij niet zo lang zou zijn als bijv een OOT of ALTTP.

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Waarom dan? Ik had voor de hele oude gameboy ook een zelda, iets met awakening in de titel en die was naar mijn idee ook wel wat groter dan deze, dus het zou moeten kunnen op een handheld.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ik had bij de aankondiging gewoon al het gevoel en de impressie dat de game niet heel erg lang zou zijn.

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Naja, helaas is dat gevoel waarheid gebleken. Maar toch blijft dit samen met Mariokart mijn beste DS-game :)

Valt me sowieso op dat DS-games niet al te groot zijn, maar dat is weer een andere discussie.

Deel Deze Pagina