1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Phantom Hourglass (DS)

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 5 okt 2007.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ik ken er genoeg die behoorlijk groot zijn ;)

2. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat juist wel fijn, dan kan je tijdens een treinreis of voor het slapen gaan tenminste nog een dungeon uitspelen ofzo.
    Als de dungeons te groot waren geweest, zou je steeds halverwege moeten stoppen, om het de volgende keer weer overnieuw te doen. Ik vind dit prima voor een handheldgame.

3. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond deze zelda wel behoorlijk kort, zeker geen slecht spel, maar hij had wel wat langer gemogen. Had hem vrijdag op de release gehaald en afgelopen zondag al uitgespeeld (new super mario bros was ook al kort).

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Idd, en Yoshi's Island ook. Toch jammer, want dit zijn juist 3 typische nintendo games en juist daarom zouden ze wat meer werk erin hadden mogen steken :)

5. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem op de release van amerika gekocht maar ben nog steeds bezig vind het een redelijk groot spel vergeleken met super mario die ik binnen een week had uitgespeeld

6. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, ik heb ondertussen de Isle of Frost doorgespeeld (bijna aan het eind dus), maar ik kom steeds die vrouwelijke piraat tegen die me dan aanvalt. Ik versla haar steeds wel, maar moet ik daar nog wat speciaals mee doen? Ben der een beetje beu aan het raken, leert ze het nu nooit...?

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Later in het spel als je alle tempels (met de metalen) hebt uitgespeeld en het zwaard wilt laten maken, krijg je vanzelf een brief van haar. Die postbode geeft hem aan je, bij mij was dat op Zauz's Island. Maar in die brief kondigt ze haar laatste gevecht aan en dan zullen er wat dingen rond haar duidelijk worden.

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wat een bullshit dat je maar 2 slots hebt bij dit spel :confused: . De DS is bij ons een famillie ding waar meerdere mensen op spelen, nu kunnen er dus maar 2 -_-, slordig! Overigens vind ik de multiplayer erg orgineel :) . Vandaag met een vriend gespeeld en was erg grappig (voor even, maar toch).

9. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
  10. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een aantal vragen....
    Ik zie soms van die paaltjes waar je op kunt gaan staan en dan op een klein eilandje of plateautje verderop staat er nog 1 en daarbij een treasure oid.
    Hoe kom ik daar en wat moet ik daar mee doen?
    Dan nog iets, mn Fairy heeft net haar geheugen terug en ben nu op zoek naar de Ghost Ship, wat moet ik nu doen?

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Later in het spel krijg je een wapen (hookshot/slingshot) waarmee je aan die paaltjes kunt haken. Ook kun je een touw spannen met dit wapen tussen de paaltjes, waar je dan overheen kunt lopen.

Je moet dat schip zoeken in de mist (waar je eerder ook al een speciale route gevaren had). De faries helpen je daarbij. Hoe meer of harder je de geluidjes van de faries hoort des te dichterbij ben je bij het schip. Je ziet hem vanzelf wel een keer verschijnen.

12. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt maar had op beide vragen al een antwoord:9

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kort? Heb de game sinds launch en heb net pas Tetra van het ghost ship gevonden. Ligt er maar net aan waar je speelt, het heeft niet echt veel zin om je DS thuis te gaan spelen als je een 360 hebt ofzo =(

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ga nu naar derde spirit. Hele toffe game. Eerst wel even wennen aan de controls, maar vind het nu heerlijk en prima werken. Het Windwaker stijltje past heel goed bij de game. Vind het varen een stuk prettiger dan in de Windwaker.

15. svenmaster

svenmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ghost ship

heey ik ben bij het ghostship maar daar kom ik niet verder kan iemand mij helpen
    gr Sven

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Graag meer informatie !

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vermoed dat ik al weet waar je vastzit, tenminste ik zat ook vast daar op een bepaald punt. Check onderaan pagina 3 en de eerste paar posts op pagina 4 van dit topic. Als dit niet je probleem is, dan moet je toch idd maar wat vollediger zijn :)

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je bedoelt zeker dit ?!?

http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2548599&postcount=50

Dat was voor mij ook een lastig punt !

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, dat bedoelde ik. Dat punt en dat punt waar je je DS open en dicht moest klappen, waren de punten waar ik niet zelf uitkwam.

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vandaag voor een mooi prijsje eindelijk deze game meegenomen.
    Eerste indruk is echt zeer goed, stylus werkt heerlijk.
    Ziet er allemaal vrolijk en tof uit, heerlijk! :cool:

Deel Deze Pagina