1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. RogierB

    RogierB Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow je hebt het denk ik verkeerd begrepen. Het is helemaal geen remake maar een heel nieuw spel :p Beter dus, een nieuw Zelda avontuur in de stijl van OoT
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Bwahaha, dat beestje is echt grappig, ik kan niet wachten tot ik hem uit elkaar kan hakken met mijn zwaard }:]
     
  3. Xelif

    Xelif I'm born to be me

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een zeer leuk spel eindelijk weer een spel dat weer leuk is. Heb de laatste tijd alleen teleurstellingen gehad kwa games. Vooral op de xbox alleen defjam vond ik leuk.
     
  4. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ow mijn hemel, ik blijf kippevel krijgen van de screens en de Trailer..... dit is gewoon HET spel, waar iedereen het over heeft nu.... dit gaat zo'n geweldige masterlijke topgame worden... want idd... OOT is ook in mijn ogen de beste game allertijden ! Ik denk dat het weer een zeer succesvolle periode voor nintendo gaat worden als deze game wordt verkocht, verwachtingen voor deze game waren al hoger dan van half life 2.... dusja, dit is echt De shit.... ik wordt gek, kan niet meer wachten... must-have. denk ook wel dat de gamecubeverkopen zwaar omhoog gaan.... maakt nintendo wel weer winst mee, en dat is mooi... want een beloning moet der zijn als ze zo'n fucking goed topspel uitbrengen..... het kan me niets schelen, al kost deze 200 euro ! ik MOET hem hebben.
     
  5. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik OoT maar keer op keer kon vergeten. Zou ik die game eindeloos doorspelen.
     
  6. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik ook.... ben al zo vaak opnieuw begonnen..... kan het spel dromen _O_
     
  7. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, hier heb ik nou een paar maanden geleden een Cube voor gehaald._O_
     
  8. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    wel onvoorstelbaar, dat zo'n beetje al mn maten... en iedereen op internet nu spontaan een cube gaat aanschaffen omdat gewoon het vervolg van het beste spel ooit uitkomt.... terwijl heel veel het cubeje meestal de grond intrappe omdat hij ''kiddy'' is....
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja helemaal als je in België woont. De cube met Mario kart in 1 kost daar bij de frs 70 euro :eek: Mario kart kost nieuw nog 50 á 60 euro, dus dan heb je die cube gewoon voor een tientje :eek:
     
  10. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    idd klopt, dan hebje een zwarte cube... voor 10 euro... damn watk daar wel niet voor betaald heb bij de releasde.... btw enigste console die ik MOEST hebben... ps2 en xbox hebk pas gekocht toenze goedkoop waren
     
  11. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoor iedereen hier zeggen dat ze Ocarina of time zo geweldig vinden. Nou is dat ook wel zo, maar voor mij is The legend of zelda: a link to the past op de SNES het beste zelda spel ooit. En misschien wel het beste spel ooit. Ik vond OoT iets te gemakkelijk. Deze nieuwe zelda ziet er op het eerste gezicht ook tof uit, als die Cube hier ook 70 euro wordt, dan koop ik hem misschien wel. :9
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Same here, vlak na de release aangeschaft voor 220 euro, en later toen de xbox 200 werd, toen heb ik die gekocht. En ik heb al die jaren absoluut geen spijt gehad van mn aankoop, aangezien er absoluut genoeg toppers op de cube uit komen. Het enige wat jammer is, is dat die toppers juist bijna allemaal tegelijk tijdens de kerstdagen uitkomen.
     
  13. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, maargoed.... der zijn voldoende cubespellen waark me vollop mee vermaak _O_
     
  14. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    als deze net zo goed wordt (of natuurlijk beter) dan zelda oot, ga ik denk ik wel een cube halen. dat ding is nu al zwaar goedkoop, misschien is ie dan nog wel goedkoper!
     
  15. Chrs

    Chrs like me?

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol wel juist Zelda ownt de pan uit :D
     
  16. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft ws nog nooit een zeldagame gespeeld, oft is een fanboy ;)
     
  17. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Laatste nieuws omtrend de nieuwe Zelda :

    'Het Japanse videospellenblad Famitsu wist in een interview met de Vice President van Nintendo, Shigeru Miyamoto, een aantal feiten over enkele Nintendo spellen los te krijgen.

    Zo wist Miyamoto te vertellen dat de ontwikkeling van de realistische Zelda voorspoedig verloopt. Ook bevestigde Miyamoto dat een complete versie van deze Zelda te spelen zal zijn op de aankomende E3 beurs in Los Angeles. Dit in tegenstelling tot Miyamoto's eerdere beweringen, waarin hij beweerde dat er alleen een demo versie te spelen zou zijn.'


    Is dat vet of is dat vet????
     
  18. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik hem dan niet kan spelen :mad:. Ik moet eigelijk ook nog aan windwaker maar dit spreekt me toch wel ietsjes meer aan. Ietsjes ;)
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou de WindWaker links laten liggen, ik vond hem maar niks, we krijgen dus leuke filmpjes straks van Zelda te zien :)
     
  20. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Niks is misschien wat overdreven, het is een goeie Zelda maar meer ook niet, een revolutie als OoT zullen we toch niet meer meemaken. Of moest je niks hebben van de 'kiddy' graphics?
     

Deel Deze Pagina