1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Het laatste outfit vind ik persoonlijk maar niks... Ik zie niet echt een voordeel er aan. Ik word toch amper geraakt....
     
  2. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    water tempel aargh!!!
     
  3. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik nu ook in.. :emo:
    Ik ga nu naar de eindbaas ervan.
     
  4. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    ik heb net de 2e water lading laten komen, kben nu bijna bij t einde denk ik
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb het spel daarnet uitgespeeld, jammer dat ik er al weer door heen ben, nu moet ik weer zo lang wachten op een nieuwe zelda.
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nu weer een stukje verder, maar een vraag voor degene die hem al hebben uitgespeeld:

    Is er nog wat te doen nadat je de game hebt uitgespeeld? Speel je het nog welleens? Is het nog mogenlijk om een beetje rond te rijden? Of is het echt uitspelen en klaar?
     
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    ik heb nog niet uitgespeeld, maar ik vermoed dat je nog gewoon kan rond rijden op je trouwe paardO-) :cool:
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    het is het zelfde als bij andere zelda's zoals de ocerina of time, hij saved het niet dat je de laatste baas hebt verslagen dus als je hem weer op start dan kan je gewoon weer rond lopen, en de eindbaas bijv nog een keer doen.
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar valt er nog wel wat te beleven? :p Of alleen vissen? :9
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    je kan nog dingen halen die je nog niet hebt, bijv: ik moet/kan nog 13 insecten, nog een paar peaces of hart, vissen, minigames,nog 20 ghost souls, en nog een flesje volgens mij (heb er 3 weet niet hoeveel er in het spel zitten)
     
  11. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    met de windwaker kon je wel op je quest log saven waarbij je tot het einde was gekomen... maar ik heb wel gewoon op een nieuwe quest log gesaved.. voor de unlocks:D
     
  12. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldige cutscenes!

    Ik krijg gewoon kippenvel als ik zelda zie.
     
  13. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ale morgen heb ik ook eindelijk de game.

    ben echt eens benieuwd hoor of het in de buurt komt van oot
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    yaaay :D vandaag heb ik m uitgespeeld echt een geweldig spel!! voor mijn gevoel vond ik deze wel beter dan ocarina of time!! veel geheimpjes gevonden en heerlijk genieten in de game, ongeveer 40 uur aan versleten :p kzal natuurlijk niet verklappen ^^

    even een algemeen vraagje :
    wat vinden de meeste van deze game ( als je nog speelt, of al uitgespeeld hebt, maat niets uit ).... vinden jullie zelda twilight princess beter dan ocarina of time.... of juist niet ??? ja-nee + mening graag ;)

    ik zelf vond van wel! grote wereld, veel te doen, en veel geheimen, de tempels zijn er in ieder geval genoeg, en vond dat hij ongeveer net zo lang duurde als ocarina of time... het enige was dat ik misschien ocarina of time wel iets moeilijker vond, maar vond twilight princess wel leuker
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  15. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    oei. das toch een hele moeilijke vraag omdat dat al zo'n 5 jaar (??) terug is. toen was het qua gamen voor mij een heel andere periode. ik zie heel veel vergelijkingen tussen beide games. toen op de n64 was het de overgang van 2d naar 3d voor zelda en zo'n grote verandering is er hier niet (nee besturing maakt de game imo niet echt anders).

    dit is ook een meesterwerk. maar tot nog toe geef ik voorkeur aan OOT
     
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel beter... maar ik zou graag meer armor's willen hebben, big gorons sword ofc!
    Ik vind ze even goed ongeveer :)
    Mja, betere graphics en speelt beter.

    En ik zou meer tempels willen, zijn er best veel maar tog nog meer.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Hoe weet je zo zeker dat je hem morgen ook hebt?
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Lijkt me logisch toch. Omdat de winkel hem dan waarschijnlijk krijgt / heeft. De levering van de consoles, accessoires en games is morgen, namelijk de 29e. Daarnaast heb ik Zelda de afgelopen week gewoon zowat overal in de winkels zien liggen. Zo moeilijk is het dus niet om aan Zelda te komen.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Dan woon jij zeker in een of ander gat, want ik en wat andere mensen hebben hem in geen enkele winkel meer zien liggen. Hetzelfde geldt voor Wii Play en Red Steel.

    Maarja, als Nintendo morgen niet levert kunnen ze dit keer een minder aardig mailtje van me verwachten.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Gouda: Zelda bij Bart Smit (centrum en bloemendaal), Intertoys en Dixons.
    Gouda: Red Steel bij Gameshop, Dixons, FRS en Bart Smit
    Gouda: Wii Play bij Bart Smit en Gameshop.

    Zoetermeer: Zelda bij Intertoys en Bart Smit.
    Zoetermeer: Red Steel bij Gameshop, MM, FRS, Dixons en Bart Smit.

    Echt 2 boerendorpen....
     

Deel Deze Pagina