Je gaat toch niet op een gewone tv spelen als je breedbeeld hebt... Dat is veel relaxter. Ik heb hem net toch maar besteld, dus zal ie morgen of overmorgen binnenvallen.
Eindelijk het spel uitgespeeld. Heb er 45 uur over gedaan. Echt een masterlijk spel. Alleen had het echt wel wat moeilijker gemogen. Vond het puzzel gedeelte wel van goed niveau, maar de vijanden dus niet echt. Al met al een aanrader!!! Val nu wel in een gat, weet niet wat ik nu moet spelen
Mierenneuker Ik vind het begin van Twilight Princess nou niet echt denderend... Spoiler Als ik een wolf wil zijn koop ik wel Okami, dit is gvd Zelda...
Ziet de gc versie er wel goed uit op een breedbeeld? (Ik neem aan dat je em niet op een LCD breedbeeld tv speelt?) Verder veel plezier ermee. Ik denk dat ik dit spel heel rustig aan ga spelen, dat ik er zeker een half jaar wel zoet mee ben.
Het ziet er wel goed uit, maar zoals ik al vreesde mis ik een klein stukje van de boven en onderkant, wil ik hem op vol beeld spelen. Nouja, dat moet maar dan...
Geloof me, hoe rustig je het ook aan doet, je speelt de verhaallijn makkelijk binnen een half jaar uit (2 maanden = genoeg). Maar voordat je álle side quests hebt gehad ben je wel weer een half jaar verder. Spoiler ik ben dus weer vergeten waar ik die opdracht heb gekregen om de golden bugs te vangen... Wat moet ik daar nu mee ? :|
Spoiler Terugbrengen naar Agitha in Castle Town. Bij de eerste Golden Bug krijg je een grotere wallet, daarna 50 rupees ea. en 100 rupees per paar (man+vrouw van 1 soort).
Alweer een dungeon uit . Nu met nieuwe equipment weer ff oude plekken bezoeken waar ik nu wel doorheen kan
Dat weten wij van onszelf. Weet jij het ook van jezelf? Ik heb net Sky Castle gehaald en wil nu eigenlijk eerst alle Bugs en Heart containers enzo gaan halen, voordat ik naar de (volgens mij) laatste dungeon ga...
Dit spel is echt goed Nu ik verder ben, ben ik echt overtuigd. Deze Zelda is de eerste die echt wat menselijks heeft qua emoties in het verhaal. (IMO)