Alle 45 Heart Pieces, 3 Bomb Bags, 4 Bottles, een 100-arrow Quiver en alle 24 Bugs? Dat weiger ik te geloven.
Kan makkelijk... met het hele spel een walkthrough/strategy guide naast je. oh, en arma... Die temple valt best mee als je weet hoe het werkt.
die zijn niet zo moeilijk hoor...de bomb bags, bottles, en 100 quiver zelfs heel simpel. je vergeet trouwens het moeilijkste, de 60 poe's! edit: en die put met 50 levels!
Inderdaad. Laat ik het zo rephrasen: Ik weiger te geloven dat je alles hebt gehaald wat ik net opnoemde in 40 uur zonder massively internet te gebruiken.
Hoi iedereen,kben hier nieuw!!! Ik speel al een tijdje zelda,maar ik zit vast!!! Ik moet voor de tweede keer tears of light halen in die province Eldin ofzo, en de laatste tear kan ik niet vangen! Help me aub!!!!
Hoi iedereen!!kben hier nieuw!!! Ik speel nu al een tijdje zelda,maar ik zit vast! Ik moet voor de tweede keer tears of light zoeken maar ik kan de laatste niet vangen!!! Help me!!!
Je zou eventueel Hier kunnen kijken. Dit is een walkthrough. Pas wel op want hier staat het hele spel uitgelegd. Als je dit niet wilt dan wil ik je zo ook wel helpen. Weet je wel waar die laatste zich ongeveer bevind?
Die tear bevindt zich denk ik achter een stoomblazende krater,maar zodra ik ernaartoe loop,begint ie te blazen en kom ik er niet achter!!!
dat is niet om te lachen want je hebt dat geld eigenlijk bijna niet nodig in de game... ik had agitha ook al 1 keer eerder gevonden, maar ik was vergeten waar ze was Edit: oeps laat maar...
was nog het moeilijkste vergeten... dat rolspel in het vishokje, dat schijnt tot 8-8 te gaan. ik vond 1-8 al zeer frustrerend!
ik ging ook eerst helemaal naar boven klimmen maar dat hoef nie. gewoon naar de grond gaan dus waar je binnenkomt daar heb je alle 2 de "beestjes"