Ja!!!ik kan sumoworstelen en ik heb iron boots!!!yes,nu kan ik aan magneten gan hangen!!!Weten jullie ook waaar je een boog kunt krijgen???
Als ik zie welke wezens er nog moeten komen in screenshots en filmpjes,realiseer ik me wat er me nog te wachten staat.Kan iemand me vertellen welke big bosses je allemaal moet verslaan?ik ken alleen Twilight Parasite Diababa,die heb ik verslagen in de forest temple welke komen er nog?
Sorry dat ik zoveel vragen stel,maar de laatste vraag die al vanaf in het begin van het spel op mijn lippen brand is:hoe krijg je dat metalen shield?dat blauw met die 3 rode driehoeken op?Die je op alle screenshots ziet?Nu heb ik een wooden,dat verbrandt bij vuur
ik moet toegeven dat het beter word dan ik dacht in het begin. ben nu bij die tribe met die heavy boots en dat is erg lachen om ze weg te werpen zit nu in die mijn. en in mijnen heb ik het meeste hekel. teveel denken
Rustig aan kerel, je kan je post editen Dat schild kan je kopen in Kakariko na de Fire Temple. Als je het echt wilt weten: Spoiler Twilit Igniter Fyrus, Twilit Aquatic Morpheel, Twilit Fossil Stallord, Twilit Ice Mass Blizzetta, Twilit Arachnid Armogohma, Twilit Argorok Dragon, Usurper King Zant, en de laatste 3 bazen ga ik niet voor je verklappen Jep. Je krijgt hem in een tempel (fire temple, das dus voor jou de eerstvolgende). Op de Wii druk je om Sense te doen de rechter-Dpad knop in. Niet Z.
nee het was best easy. maar ik verwacht elke keer dat het moeilijk word. en dan valt het meestal we lmee
Ja, dat is wel zo. Elke keer denk ik "tering, dit wordt kut.." (vooral bij Water Temple), en het viel telkens weer heel erg mee. Alleen bij City in the Sky dacht ik dat het makkelijk zou worden en hij was kut. >_>