De water tempel in OOT is echt een historisch level. Ik ben toen echt uren / dagen bezig geweest met die tempel. De puzzels waren echt heel erg pittig. Denk niet dat een Zelda game de complexheid van deze tempel ooit nog zal evenaren. Met de TWP ben ik nu op weg naar de tempel waar ik het derde stuk van de mirror moet gaan halen. De tempel die in de buurt van The Forest tempel ligt. Ben benieuwd.
ja, een vriend van me met de wii heeft nu al 2 maanden niet gespeeld ofzo :| normaal speelt hij, als hij een Zelda heeft, hem van begin tot eind zonder meer dan een week pauze. Maar nu heeft ie z'n record gevestigd :|
Het hele spel is (helaas) niet zo moeilijk... Maar wel erg vet. Vond hem ook, voor zover ik OoT al kende, wel erg op OoT lijken! De map enzo al...
Juist niet... ze hebben Kakariko opeens verandert in een of andere cowboystad, lol... Zoals Kakariko in OOT was, was het geweldig
Maar Lake Hylia is in TP wel veel beter dan in OOT zover ik me kan herinneren. Kakariko zoals die in OOT was; daar zouden ze gewoon een hele nieuwe game aan moeten wijden .
Het lake zelf wel is een stuk indrukwekkender, en ja ik was een beetje teleur gesteld in Kakariko Village van TTP. Niet dat het een slecht of lelijk dorp was, maar was gewoon niet helemaal wat ik er van had verwacht. Die dorps indiaan (hoofd) was toch wel een beetje het top punt met zijn tipi