1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid :

    Ganon(dorf) is niet in iedere Zelda de eindbaas geweest, dus zo vanzelfsprekend hoeft het niet te zijn dat je hem hier noemt....en dus is het wel degelijk een spoiler.
     
  2. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    ik heb toch maar besloten om excite truck en splinter cell: DA voor de wii te halen. ik zat namelijk al een tijd te twijfelen
     
  3. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerde topic? :9
     
  4. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    oeps ik dacht dat dit nintendo wii topic was, mijn excuses
     
  5. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit pas in de lakebed temple,water temple dus,en ik ben iets te niewusgierig,krijg je je master sword egt pas op het einde van het spel,of al een tijdje voor het einde?En hoelang duurt het dan nog voor mij?ik voel het zwaard al in mijn handen :p
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    je krijgt em bijna hoor :)
     
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    jup. bijnaa ^^ het zwaard wordt nog vetter als

    het licht gaat geven
     
  8. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat???woooow,zalig,ik krijg het bijna???Dit is ongelooflijk!!!En ik heb bij een vriend het gevecht tege
    Usurper king zant
    gezien dat is ook vet met dat magic armor,naart schijnt is dat magic armor duur,en dat armor krijg je vast pas later ... en ik heb mijn eerste golden bug onverwacht gevangen :p
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  9. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    verander je 2e gedeelte van de spoiler even naar [/spoiler] voordat er hier nog meer kwade mensen zijn :) (ik niet hoor, ik heb het spel uitgespeeld).
     
  10. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Zegdat magic armor,wrm is dat zo speciaal en duur?
     
  11. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    dat magic armor krijg je niet automatisch, daar moet je vanalles voor doen, en dat heeft niks met de verhaallijn te maken. ik had zelda uitgespeeld zonder magic armor.
    EDIT: Die armor is btw zo duur omdat het op geld loopt. Als je geld op is heb je er geen hol mee aan xD
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik heb gelezen wat je sowieso voor dat Armor moet doen....en de momenten waarin het echt van pas komt zijn maar zelden. Ik ben dus ook niet van plan het Armor te gaan halen, in ieder geval niet in deze eerste run. Heb van de week zo eens door die guide gebladerd, en der is echt super veel extra te doen en te vinden in de game :eek: Maar ik ga in eerste instantie voor de verhaallijn, zo heb ik het altijd gedaan....als de game daarna nog ruikt naar meer kan ik altijd nog een keer opnieuw spelen.
     
  13. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ok,ik heb geen idee of ik het ga halen,miss na ik de game heb uitgespeeld...
     
  14. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Magic armor is totaal onnuttig gewoon...
     
  15. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    juistem. ik heb em nooit gebruikt. wel gehaald voor de leukigheid.
     
  16. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    [op de tenen getrapt mode aan]en bedankt voor de spoiler [op de tenen getrapt mode uit]
     
  17. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    lees het dan gewoon niet -.-' het staat niet voor niets in een spoiler. (of was je berichtje niet negatief (A)
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik probeer altijd alles de eerste keer te doen. :D
     
  19. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat je het magic armor met een flinke korting kan krijgen,nu is de vraag,dat magic armor,kan ik dat nu al kopen of komt het later pas? (btw:Ik zit in de watertempel)
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    je moet er wat voor doen, en dat kost veel geld. erg veel. Ik denk wel dat jij het nu wel kan kopen.

    heb jij al dat in die winkel van die kleine gast in kakariko village een goron staat? dan kan je het wel kopen namelijk
     

Deel Deze Pagina