Mooiere spellen op de cube, ehmmm ja!!!! En ik ben geen xbox hater, sterker nog ik heb een xbox en helaas geen cube maar daar komt verandering in. Gezien Re4 en Zelda!!
Dan vind ik het helemaal noemenswaardig dat ondanks lagere specs de cube mooiere beelden op het beeld tovert.
Oh ja, check dit maar eens http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=21551&postdays=0&postorder=asc&start=0
Het ziet er allemaal erg mooi uit, alleen jammer dat het er naar uitziet dat het weer de inmiddels toch wel achterhaalde gameplay op gaat leveren, als in alle voorgaande deeltjes. Kerkertje in kerkertje uit, ik heb dat zo langszaam aan wel een beetje gehad.
Pff, dat zijn de originele nintendo specs schat, en wie er zei dat hij wel mooiere beelden kan, daar ging het nu even niet om. /edit: hmm, hier staat precies hetzelfde, raar..
... er word amper gepost. Komop mensen, de NIEUWE Zelda, daar kan je toch niet zomaar over uitgesproken zijn. Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe scans? Ik bespeur alweer veel van Hyrule, dus de twijfel of dit spel zich in OoT omgevingen afspeelt bestaat niet meer. Er is ook een nieuwe verdachte subtitle uit: Twilight Princess Ik zeg, fake, maar he, wie ben ik. Ikzelf heb even wat fake boxart gemaakt voor m'n site totdat de officiele op het web komt:
Tsja, als die nieuwe Xbox met al dit jaar in de winkels ligt... Dan verheug ik me daar toch meer op dan op een nieuwe Zelda. En tsja, behalve dat het allemaal mooi is, 'revolutionair' (om in Nintendo begrippen te spreken ) zal het niet worden volgens mij. Alleen mooie graphics.....
ik vond dat filmpje echt geweldig. Wel hoop ik dat je niet te lang speelt in die wolfvorm, aangezien ik liever als link speel. Wat je wel moet toegeven is dat die trailer een geweldige sfeer uitademt en de game er gewoon geweldig uitziet.
aan gezien de naam:Twilight Princess is denk ik dat je die wolf met dat mannetje alleen snachts bent.Ik hoop wel dat ze in de nieuw zelda het tijdsysteem van aminal crossing stoppen
ik denk dat het eerder zal afhangen van in welke 'wereld' je bent met Link. Het gewone Hyrule is dan voor Link met paard, en da 'Twilight' wereld misschien voor de wolf enzo. Niet dat ik daar zeker van ben, maar kom