1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    oke das mooi anders weet je alles al van te voren
     
  2. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    concluderend zeg ik: (ben 32jr en eigenlijk alles op zelda-gebied meegemaakt)
    jammer maar voor mij waar: een tegenvallende, voorpelbare en simple zelda......
     
  3. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet met je eens.

    ik heb vandaag TP uitgespeeld heb met 38 uur en 10 minuten op de teller en moet zeggen dat ik elke tel weer van deze zelda genoten hebt. ook al was alles niet 100% nieuw, maar de nieuwe wapens en de innovatiefe besturingswijze hebben me zeer zeker goed vermaakt. en het verhaal was ook weer zeer sterk!

    OOT was wel wat lastiger, maar dat was dan ook de 1e 3D Zelda. MM vond ik gelijkwaardig aan eerder genoemde. TWW vond ik meteen 10 x niks en is dan ook de enige Zelda die ik niet in een adem met deze titels wil noemen.
     
  4. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een hele goede game, maar het is geen goede Zelda.
     
  5. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het 3D Zelda concept niet nieuw is?

    Ik denk dat je het geen goede Zelda vindt omdat het puzzelen nu erg makkelijk gaat, want ja het blijft dezelfde formule..
     
  6. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, en vooral na MM en TWW vind ik TP karig qua sidequests. En de sidequests die er zijn, zoek 30 bugs zoek 60 spookjes =(
     
  7. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu gaan jullie me echt uitlachen,dat weet ik nu al:ik ben nog maar 13 jaar...Ik heb nog maar 1 zelda gespeeld (lees:aan het spelen :p) en ik vind het natuurlijk meteen de beste,namelijk TP...Denken jullie (ik weet niet hoe oud jullie zijn en hoeveel nintendo-game historie jullie hebben meegemaakt(of Sony-,microsoft historie)) maar denken jullie dat ik spellen zoals Majora's Mask,The Wind Waker en Ocarina Of Time kan waarderen zoals jullie het doen (deden)?Hoewel ik uit het (ietwat) next gen kom???Denken jullie dat ik er even veel plezier aan kan beleven na TP dan ervoor???Als jullie dat denken,dat zijn MM,OOT en TWW zeker het kopen waard na al jullie opscheppen :)
     
  8. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    yep, koop op de NGC de windwaker en je krijgt er OOT bij, volgens mij kun je die al scoren voor 20,- ofzo. En dan krijg je echt een vetten game
     
  9. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik bedoel voor via de virtual console,of ze dat waard zijn voor een kind van 13 zoals ik en:ten eerste virtual console is goedkoper,ten tweede ben ik niet van plan een GC te kopen en ten derde,als die spellen zo goed zijn als jullie zeggen maar ze niet te krijgen zijn voor de virtual console dan koop ik ze op disc.Maar als jullie denken dat het alleen leuk is voor ouderen dan koop ik het niet...Jullie snappen wat ik bedoel :p
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou het zeker doen. Het is echt de moeite waard! :)
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Je moet alleen geen next-gen graphics verwachten. Je kan trouwens gewoon Gamecube games op je Wii spelen ;)
     
  12. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik,dus volgens jullie zal ik ook smullen van zelda MM,TWW en OOT als ik geen next gen verwacht?Ok,dan schaf ik ze zeker aan...,kent er iemand een website waar je alle virtual console spellen tot nu toe kan bekijken,buiten op de wii (daar duurt het namelijk zo lang) en (srry dat ik het vraag in dit topic) zouden spellen als Super Mario 64,Mario Party 1 en Metroid Prime 1 goede virtuals zijn,wat denken jullie ervan:D ???
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  14. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Egt bedankt voor de tip :)
    Okidoki bedankt voor de link

    Zijn er nog maar 3 games voor de N64 voor de wii???En nog maar 1 zelda?of is MM en TWW op iets anders...oow jah TWW op d GC maar MM?
    En ik heb gehoord dat veel mensen Kid Icarus een warm hart toedragen...
    Nu weer naar zelda :p
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Anders vraag je dit soort dingne in deze topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=92818&page=9

    Speciaal over de Virtual Console. Super Mario 64 moet je iig zeker downloaden als je die niet hebt gespeeld.

    Ik heb trouwens nog steeds geen TP meer gespeeld sinds januari...
     
  16. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor die virtual console topic tip :9
     
  17. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    De eerste twee Zelda's van de NES zijn ook via de VC service te downloaden :)
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben er vandaag maar eens voor gaan zitten en heb de game eindelijk uitgespeeld. \o/
    Heb de laatste tijd te weinig tijd gehad om te gamen, vandaar.
    Wat een klasse spel zeg! _O_
     
  19. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat je om verder in verhaal te komen, je eigenlijk ook af en toe een Side-Quest moet uitvoeren. Alleen heeft deze weer invloed op de Main-Quest van Zelda toevallig. als je TP voor de eerste keer speelt zal het zo zeker voelen voor sommigen. en heeft de game na uitspelen me een echt Zelda-gevoel gegeven (want ik vond het best een uitdaging)

    maar ik moet toegeven: in OOT en MM had je pas echt Side-quests (vb OOT: Biggoron's Sword anyone?)

    Maar heeft iedereen de Cave of Ordeals (in de Gerudo Dessert) ook tot de bodem uitgespeeld? ik vond dat best vet om te doen eigenlijk (Darknuts zijn echt leuk om te bevechten), ookal zat er meer vechtwerk dan puzzelwerk in :+
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    kmoet nog steeds aan die cave of ordeals beginnen:eek:
     

Deel Deze Pagina