ik kon hem toen ik hem deed nog niet uitspelen omdat ik nog niet alle wapens had. ga hem binnenkort ook maar es uitspelen die cave.
Omdat ik mijn spreekbeurt doe over de nintendo geschiedenis,wil ik een eervol plaatsje geven aan the legend of zelda,daarom laat ik Link door de jaren heen zien,wil er iemand zeggen in welke volgorde (van welke spellen dus) de link's op deze website staan? http://www.infendo.com/uploaded_images/103516199_23ade9ef3e_o-743094.jpg
Van de eerste naar de laatste? The Legend Of Zelda The Legend Of Zelda 2 The Legend Of Zelda: Link's Awakening The Legend Of Zelda: Link's Awekening DX The Legend Of Zelda: A Link To The Past The Legend Of Zelda: The Minish Cap The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time nog een keer The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time The Legend Of Zelda: The Windwaker The Legend Of Zelda: Twilight Princess (? of is het de Link uit de nieuwe SSB?)
Die blauwe link komt uit Orcarina of time. Die jonge link zou zowel uit Orcarina als uit Majora's Mask kunnen komen. Het is namelijk dezelfde link.
sh*t ik zie staan dat ik majora's mask; the master quest heb ingetypt. Ik bedoelde eigenlijk Ocarina of Time; the master quest. en die groene link snap ik nog wel. Maar die is volgens mij wel uit OoT.
Ja en Nee het is de zelfde link gebouwd met dezelfde engine het kan dus heel goed beide zijn. Volgens mij hebben ze namelijk niks grafisch veranderd aan de link uit MM.
Volgens mij is dat verder idd het zelfde. Maar er is iets aan die Link wat me zegt dat hij van OoT is :| maar vraag me niet wat.
Dus er staat: The Legend Of Zelda The Legend Of Zelda 2 The Legend Of Zelda: Link's Awakening The Legend Of Zelda: Link's Awekening DX The Legend Of Zelda: A Link To The Past The Legend Of Zelda: The Minish Cap The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time nog een keer The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time The Legend Of Zelda: The Windwaker (of Majora's Mask,en kan het ook niet de Link uit Phantom Hourglass zijn???) The Legend Of Zelda: Twilight Princess (of SSB Brawl) Bedankt,nu gaat men spreekbeurt vast goed zijn
De juiste volgorde kun je hier vinden. Bij History staat een hele tijdsbalk met wanneer welke game is uitgebracht
nee, maar daar kan je wel zien welke het eerste werd uitgebracht enz. kan je eventueel nog als toevoeging doen aan je spreekbeurt maar je kan er ook niks mee doen ^^
Mijn spreekbeurt is af,hij is best goed.De verkoopcijfers van de oude consoles en gameboys t o v die van sony,enkele topgames voor de machines,inclusief zelda dus,wat biografie over Shigeru Myamoto,Koji Kondi,wat geschiedenis over nintendo,een snufje E3 en over de Nintendo World Store,een beetje uitleg over het logo,en ik heb gezorgd voor de E3 trailer van de Game Cube en de Wii,en ik heb zelf koekjes gebakken met een grote rode N erop
Koel man...........veel succes. Vroeger moesten wij spreekbeurten houden over aardrijkskunde of biologie...........dit is veel leuker.