Nee daarom, maar het is wel mogelijk. ALttP kan in een uur of 8. Weet nu nog steeds ieder heartpiece en item te liggen
Ik vind deze game niet zo bijzonder geweldig (eufemisme). Daarom heb ik hem geruild. Ik snapte er ook geen hol van, maar dat ter zijde. Ik heb nooit eerder een zelda game gespeeld en dacht dat dit wel een leuke game zou zijn, maar mijn ervaring zegt iets heel anders. Ik zat vast in de 1e tempel en toen niet meer verder gekomen en na 1 maand daar vast gezeten te hebben op dit forum te koop/ te ruil aangeboden gezet en nu is ie weg.
Uitgespeeld 17 hartjes, 56 Poe's, en alle bugs. 62 uur over gedaan. Toffe game wel, maar ik denk dat ik wel even ga wachten met OoT Eerst maar eens een scriptie schrijven ofzo
Inderdaad, ik heb de eerste tempel alweer een poosje geleden gedaan, en die was qua zelda tempels erg simpel. Net het eerste gevecht op het paard gehad, dat was erg gaaf op die brug
jah he dat deel van het spel is wel heel vet, voor en na de 2de tempel. mini spoilertje Spoiler ik ben dat beest op de brug net voor de 2de x tegengekomen, en hij steekt weer de boel in de fik
hallo mesnen, Ben vandaag eindelijk begonnen met deze zelda game op de wii ( stiekem ook mijn wii hier een beetje voor gekocht) . ik ben nu op het punt dat ik ga beginnen met de forest temple en het voelt echt weer als van ouds... ben ook blij mijn mooie groene pakje weer terug te hebben haha. zijn er nog meer mensen die hem spelen of misschien weer eens een keer een game willen starten. lijkt me leuk weer een beetje zelda talk ^^. gr, Cliff
^Heb em net via marktplaats aangeschaft. Maar ga denk ik pas na mn stage etc ermee beginnen anders komt dat in de problemen, ik weet hoe verslavend Zelda games zijn. Als ik eenmaal begin wil ik ook doorspelen. Heb er nu al zin Zelda is ook waarom ik een wii heb gekocht. Niks anders.
haha ja het probleem is dat ik zo 1 april moet gaan vieren waar ik een maand naar uit heb gekeken ... maar ik heb er nu geen zin meer in ik wil verder met zelda haha. laat even horen wat je er van vind als je morgen begint (y). , Cliff Cliff
nope rozenburg maar moest er heen met wat collega's... en ben er achter dat het helemaal niet cool is om met een vrouw van 38 te zoenen ^^ k hoor het nu nog steeds. maar ontopic: Heb net de goron mines gedaan en een extra heart container gekregen doormiddel van hart pieces .. nu richting de zorá's heerlijk spel .
Even een kickje: Ik heb net heel ff de game aangezet na een lange tijd niet spelen, want ik moet de game nog altijd eens afmaken. Wat me echt opvalt is dat de game er heel erg pixelerig/kartelig/blokkerig uitziet, zelfs veel erger dan ik me herinner. Ligt het aan mij of ziet de game er tegenwoordig echt zo slecht uit?
Nope, game heeft er altijd zo uitgezien zelfs met component cable en toen ik de game een jaar of 2 geleden heb gespeeld. Gelukkig is de sfeer wel dik in orde .
Ja, maar het viel me wel heel erg tegen. In mn hoofd was het mooier. Maar misschien speelt het feit ook mee dat ik recent Uncharted 2 heb gespeeld.