1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer.be

De Zelda games werden steeds moeilijker... heb ik iets gemist ofzo? :eek:

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Twilight Princess is wel pittig hoor. Zeker de lakebed tempel en het stuk op de brug in het duel, ook is het zoeken naar die kreeften voor de vazel of light soms lastig te vinden. Hij was in ieder geval moeilijker dan The Wind Waker

3. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Denk dat ik nooit ben doodgegaan in de TP, zeker niet bij een baas. Dat was in OoT wel wat anders. Ok, toen was ik wel een jaar of 10 jonger maar een paar jaar geleden heb ik de game nog eens uitgespeeld en toen heb ik toch ook een paar keer het loodje gelegd. Ik vond TP iets te simpel, het had van mij gerust wat pittiger gemogen.

TWW heb ik nog niet gespeeld (heb hem wel al lang klaar liggen :+).

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond OoT veel makkelijker dan TP. Wind Waker was iets moeilijker, en MM de moeilijkste 3D Zelda tot nu toe.

Maar wat Miyamoto heeft gezegd is overtrokken. Hij heeft gezegd dat Zelda 'makkelijker wordt om te spelen', wat dus net zo goed op de besturing/levelstructuur zou kunnen duiden. Vooral in dat laatste geval zou het zeer welkom zijn, aangezien de Zelda-formule sinds A Link to the Past vrijwel onaangetast is gebleven, en het is dan ook wel aan wat vernieuwing toe.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.713
    Miyamoto heeft toch al tijden geleden een bepaald systeem bedacht dat de game voor je uitspeelt als je niet verder komt? Misschien doelt hij daar op, en is het beschikbaar voor de wat minder hardcore gamers.

6. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je aanraden om Windwaker toch een kans te geven, ikzelf vond het een verfrissend deel in de serie. Verder heeft het ook twee mooie sequels/prequels of in ieder geval games met een vergelijkbare art stijl op de DS die ook zéér vermakelijk zijn. :thumbs:

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.713
    Mwuah, de DS Zelda's vond ik wel nice, maar Windwaker was een klasse apart. Die stijl is zo mooi, de eilanden prachtig en het verhaal best geinig.

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wind Waker is vooral heel mooi vormgegeven.
    De enorm kleurrijke cell-shaded graphics moeten iedereen wel een goed gevoel geven. Echt prachtig je wordt er helemaal vrolijk van. En dat met de muziekjes echt top. Het is niet zo grauw als andere Zelda's en wat meer in Disney stijl. Zeer zeker een aanrader imo, vooral zoals eerder gezegd omdat het zo verfrissend is.

Als je alleen al op outset island staat en je hoort de meeuwen, de muziek, de wind, het zonnetje.. heerlijk.

Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Was/ben ik ook zeker van plan. Heb gewoon geen tijd en de (nieuwere) hoop games die ik heb liggen om aan te beginnen blijft steeds maar groeien :+.

10. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens. Omdat ik destijds zo hooked was aan Windwaker had ik ook hele hoge verwachtingen van Phantom Hourglass. Jammer genoeg heeft Phantom Hourglass deze verwachtingen niet waar kunnen maken, maar het was toch redelijk leuk om doorheen te spelen.

11. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wind Waker is enorm vet. De stijl vind ik ook super.

Ik heb vorige week de cubeversie (naast de wiiversie die ik al lang had) gekocht. En als ik eerlijk ben prefereer ik de cubeversie boven de wiiversie. Ten eerste is het 60hz en de controls vind ik heerlijk met de controller. Echt een van de beste Zelda's imho, maar ze zijn geen van alle slecht (shhhhttt cd-i bestaat niet!)

Ik kijk erg uit naar het nieuwe deel!

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.713
    De cubeversie heeft geen breedbeeld, dus die vind ik automatisch minder dan de Wii-versie.

13. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat je enige argument is, dan kan kan je iedere retrogame ook wel afschrijven dan. Beetje kortzichtig |:-

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.713
    Hoezo is het kortzichtig? Als jij tussen Super Mario Bros in 4:3 en in breedbeeld kan kiezen, die voor de rest bijna identiek zijn, dan ga je toch gewoon voor de breedbeeld versie? :):

15. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch ook dat ik de controls van Zelda op de cube prefereer? Wat boeit mij dan de aspect ratio :x dat jij je daar aan ergert is niet mijn probleem.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.713
    Daarom zeg ik ook vind ik. :):

17. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar in een reactie op mij, dus. Maar jij je zin: je hebt helemaal gelijk!!!

18. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Toch maar weer besteld. Op mijn oude wii was ik ergens in de woestijn in een tempel met geloof ik drijzand etc. Weet niet of ik al ver was. Maar ik ga gewoon morgen/ overmorgen van voren beginnen. Dit is de enige zelda die ik nooit heb uitgespeeld.

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    E3 is alweer bijna zag ik en ik ben echt heel erg benieuwd naar de nieuwe Zelda. Zal het met iets heel anders komen dan afgelopen 12 jaar (eigenlijk weinig veranderd) of nog steeds hetzelfde? Hoe zullen de motion controls in de game verwerkt zijn e.d. Visuele stijl? Inovaties? Can't wait :D

20. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was opnieuw begonnen en ben aardig opweg, 1e speelsessie na 40 uur gestopt dus ff opnieuw begonne voor de verhaallijn :D. Vanochtend heel de tijd met dat Rolgoal spel bezig geweest in dat vishuisje bij de zora's zegmaar. Krijg je nog iets als je al die levels uitspeelt? Best lastig. :thumbs:

Deel Deze Pagina