Meer van hetzelfde zo te zien, zoals het hoort \o/ Wel weer erg cell-shaded en kinderlijk uiterlijk. Misschien dan eindelijk toch een rede om een wii te kopen (vu) Vandaag trouwens nog hele tijd link to the past gespeeld, dat waren nog eens top tijden.
Dat blijft de beste inderdaad, gevolgd door ocarina of time. Lijkt me erg tof als ze eens een old skool 2-D zelda maken zoals link to the past.
Waarom heeft die nieuwe Zelda nog geen nieuw topic . Ik wil er wel een aanmaken, maar hoe werkt dat met die format ofzo?
Hehe.. Eindelijk net uitgespeeld na 4 jaar Langste game waar ik ooit over heb gedaan om uit te spelen volgens mij
Hehe, congrats. Moet hem ook nog steeds uitspelen, maar zit nu op een kutstuk: Spoiler Twilight Palace
Haha thanks. Wel waar voor je geld als je er zo lang over doet Die was simpel toch? Dan ben je wel bijna op het einde Enige Zelda game die ik geen reet aanvond De rest allemaal uitgespeeld
Ze zijn allemaal simpel, maar ik heb echt een schijthekel aan alle monsters die met Twilight te maken hebben.
Ja het heeft bij mij sowieso al 5 jaar geduurd voordat ik m een beetje begreep. Want t was zo irritant met dat tijd. =\
Ja maar wat een bevrediging toen ik m uit had. Ik zat echt zo vaak vast! Ik heb volgens mij zelfs nog gecheat. Moest ik over een hekje heen, ik een bom neerleggen, en net als ie afging een backflip maken. Toen kwam ik erover heen, ik weet nog steeds niet of dat de bedoeling was...lijkt me sterk.
De game al tijden niet opgepakt omdat ik de vijanden in de een na laatste tempel schijtirritant vond (jullie zullen het vast wel weten ). Nu eindelijk weer eens opgepakt en door die tempel heen gevlogen. Nu zit ik in de laatste dungeon, waar gelukkig normale enemies zijn!
Dat had ik nooit achter je gezocht, ik dacht dat jij zo'n hardcore Nintendo fan was en Zelda spellen verslond alsof het niks was En, tevreden over het spel of viel het je tegen?
Als je m'n avatar bekijkt zul je misschien al zien dat ik meer van de Mario games ben. Zelda games vind ik ook geweldig, maar die kan ik niet 'verslinden', ik zit er altijd een tijdje mee vast op bepaalde punten. Hier bijvoorbeeld in de een na laatste dungeon (zonder te spoileren), omdat die gewoon saai en niet uitnodigend was. In OOT zat ik bijvoorbeeld tijden vast in de Shadow Dungeon, omdat die me gewoon niet aansprak. Maar de laatste dungeon + het einde waren geniaal, alhoewel er wel wat herhaling van eerdere Zelda games in het eindgevecht zaten...