1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Replay Den Bosch wist mij vandaag te melden dat ze, op voorwaarde dat de releases niet zo dicht bij elkaar uitvallen, waarschijnlijk eerder de Amerikaanse versie van de Twlight Princess leveren voor de mensen die niet langer kunnen/willen wachten. Nja dat is dan weer goed nieuws voor mij, want naast het feit dat ik de game dan eerder heb vind ik Amerikaanse box-art vaak toch mooier dan de Europese :)
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel slecht voor je portemonee...
     
  3. daydreamer

    daydreamer Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het geld voor de 360 bijeen, toch koop ik eerst lekker een gamecube met dit spel (en maybe windwaker in afwachting tot deze uitkomt) voor ik 360 koop. Die zal dan voor de zomer zijn
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah valt wel mee hoor :) En dan erbij, ik heb er graag wat geld extra voor over om deze game zo snel mogelijk in huis te hebben :cool:
     
  5. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    pre-order hem in de US zelf.
    doe ik ook...scheelt een pak geld _O_
     
  6. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    was volgens mij al bekend, aangezien ik dezelfde datum al een aantal dagen geleden op tothegame heb gezien.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah is idd een optie, heb ik ook weleens gedaan met andere importspellen (DOA4 bijvoorbeeld). Maar het kan ook via mijn lokale gamesboer (Replay) zelf, die importeren ook veel games en vooral dit soort toptitels.

    Replay Den Bosch had het trouwens over de maand mei dat ze de Amerikaanse versie van de Twilight Princess verwachten....als dat klopt en dat nieuws hierboven over juni ook klopt m.b.t. de Europese release dan hell yeah dat ik um laat importeren :cool:
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    zonde van je geld man, wacht gewoon een paar weken langer
     
  11. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop geen Cube ervoor, ik wacht op de Revo.;)
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, wachten is echt een van m'n zwakste punten 8) :+
    En bij sommige spellen wil ik ze ook echt zo snel mogelijk kunnen spelen :cool:
     
  13. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    mij maakt het niet uit wanneer ik de nieuwe Zelda ga spelen, zolang ik dan maar minstens een hele week vrij ben zodat ik non-stop kan door gamen, want stoppen met een nieuwe Zelda game kan natuurlijk niet, tenminste niet bij mij.

    lekker een weekje HIGHrulen...
    leip

    is Nintendo trouwens nog van plan een bonus editie te maken? met bonus zooi, net zoals met the FartWakuh.. ik bedoel WindWaker, want dan moet ik natuurlijk wel pre-orderen, maar ik heb daar niks over gehoord, eigelijk... (ik volg het ook niet zo)
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2006
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Als ze het wagen, oooeh :mad:
     
  15. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Citaat van gamer.nl:

    "Reggie Fils-Aime verscheen in de video game show Game Heads waarin gesproken werd over de Revolution en de nieuwe Zelda. Reggie liet weten dat The Legend of Zelda: Twilight Princess in de herfst van dit jaar in Amerika zal verschijnen op de GameCube.

    Met betrekking tot de Nintendo Revolution liet Reggie weten dat op 9 mei tijdens een persconferentie voor de E3 de releasedatum van de nieuwe console bekend gemaakt zal worden. Hij kon al vertellen dat de console nog dit jaar in de USA zal verschijnen."

    http://www.gamer.nl/nieuws/29486

    hun bron is www.gonintendo.com
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2006
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Yup ik zag het ook wel jammer:

    TWILIGHT PRINCESS RELEASEDATUM BEKEND!

    Zijn we er nu eindelijk uit? Volgens Nintendo wel, aangezien Reggie onlangs heeft aangegeven dat The Legend of Zelda: Twilight Princess niet binnenkort te verkrijgen zal zijn. Wanneer wel? Je leest het hier.

    Reggie Fils-Aime, de bekende man van de E3 presentaties, heeft zojuist in een interview met Spike TV aangegeven dat The Legend of Zelda: Twilight Princess voor de Nintendo GameCube niet eerder dan de herfst van 2006 uit zal komen. Dit betreft de release van alle versies, dus zowel Japan, Amerika als Europa.

    De bekendmaking van de release valt ons in ieder geval zwaar op maag. Dit betekent dat zowel de speculatie rondom de Revolution en de Zelda titel als het langdurige uitstel waar wordt gemaakt. Het is afwachten tot Nintendo met meer informatie op de proppen komt. Het ziet er naar uit dat de Europese versie rond dezelfde datum verschijnt als de in 2005 beloofde versie.


    Cubedomain.nl
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Als je het slim speelt dan ben je zelfs goedkoper uit, je moet iig niet bij een gamesshop de game kopen maar gewoon zelf importeren. Er zijn genoeg sites die geen verzendkosten of importkosten vragen dus dan heb je voor een euro of 40 bv de nieuwe zelda al.

    Ik heb de game nu al 1,5 jaar in pre-order staan bij dvdboxoffice en vind het nu wel erg lang duren allemaal. Ik heb nog nooit zolang op een game moeten wachten.
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies :) Heb de laatste tijd al heel wat games geimporteerd via sites als http://www.lik-sang.com en http://www.videogamesplus.ca en ben dan gemiddeld tussen de 30 en 40 euro kwijt voor een game, afhankelijk van het systeem waarvoor de game bedoeld is.

    Alleen dvdboxoffice.com vind ik persoonlijk veelste traag, bovendien ook nog eens een stuk duurder.
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer is die release van ZTP???!!! ik kan niet w88 tot hij ligt te w88 in de winkel tot ik m kan halen!!!
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Hij komt pas in de herfst.

    Van bepaalde bronnen heb ik trouwens gehoord dat het misschien toch een Revolution titel wordt of iig revolution compatible en dat dit waarschijnlijk op de E3 of 9 mei bekend wordt gemaakt. Het wordt nu nog door de hoge heren van Nintendo ontkend, iig.

    Het lijkt mij ook wel een slimme zet om deze daarvoor uit te brengen. Ten eerste komen ze beiden in de herfst uit en ten tweede zal de revolution dan meteen een geweldige systemseller in huis hebben. Ten derde lijkt het me niet slim om deze nog op de gamecube uit te brengen die nu al dood is, terwijl rond die tijd, als de revolution er al is of bijna is de gamecube al helemaal dood is.
     

Deel Deze Pagina