geloof me, als het goed is word het zekers een cube titel!! ik heb een filmpje gezien van ee review waar je mensen een groot gedeelte van de game zag spelen, en ik zag ze duidelijk spelen op een cube, en i heb ook gehoord dat hij uitkomt op 14 april maar ja, we w88 maar gewoon af.
Nee hoor, want overal staat nu een fall 2006 of Q3 2006 datum en dit is ook bevestigd door nintendo, min of meer. Jouw verhaal is heirdoor al niet meer actueel
is ook tijd geleden dat ik dat hoorde zei er ook niet bij dat ik gister hoorde heh, mr kan dan best zijn dat die pas in de herfst uit komt
ik heb eigelijk altijd al geweten dat Nintendo eigelijk diep van binnen een stelletje hufters waren. Het is marketing dat snap ik wel maar het is gewoon en blijft een kut streek.Ik zal natuurlijk de Revo wel in huis halen maar een warm plekje in me hard heeft hij nog lang niet veroverd (dit alles is natuurlijk alleen van toepassing als ZTP op de Revo uitkomt)
TWILIGHT PRINCESS WORDT PERFECT Een inhoudelijkheid die wij gamers al lange tijd als steekwoord bij de betreffende titel weten te plaatsen. Echter is het nu ook duidelijk geworden dat zelfs Miyamoto de game op deze manier zal bekijken. De Game Developers Conference is begonnen, wat betekent dat we op de 23e van maart hopelijk nieuwe informatie kunnen verschaffen rondom deze titel. Tot dat punt kunnen we de game enkel nog meer aanprijzen dan menig website en gamesblad al heeft gedaan. Dit doen we door een onlangs aangegeven quote van Miyamoto te presenteren, waarin wordt gezegd dat men een perfecte game kan verwachten. Niks nieuws onder de zon, maar zou Nintendo dan echt zoveel voor ons in petto hebben met deze titel? Shigeru Miyamoto is namelijk van mening dat de laatste game voor de Nintendo GameCube, direct de meest complete Zelda titel wordt die men ooit heeft uitgebracht. Miyamoto-san geeft daarbij aan dat de titel in de ogen van Nintendo, en natuurlijk in de ogen van ons gamers, als perfect bestempeld zal worden. Het is dus echt afwachten tot men een uiteindelijke releasedatum naar voren brengt. Bron Cubedomain.nl van gister maar mja
Dit gaat de laatste titel worden die ik voorlopig voor een Nintendo console haal. De Wii hoef ik niet, plus het feit dat ik het gewoon bij 1 next-gen console wil houden. De meeste spellen worden toch multiplatform
Dit word een gigantisch vete game ik heb geen Gc maar ik speel het wel bij een vriend die het heeft dit word echt zon goed spel
Voor alle Zelda fans, een hoop nieuwe geruchten over zowel Zelda voor de Cube en de DS. http://www.ndomain.nl/text.php?id=5809
deze nieuwe zelda komt dus op de gamecube en op de wii als ik er dan zo over denk op welke console ik hem dan zou kopen weet ik het ook nog niet op de gamecube heb je temiste de controler waar we al heel lang mee spelen en het dus denk ik ook makelijker is om mee te spelen maar op de wii ziet het er wel weer mooier uit maar als ik in filmpjes zag hoe het alleen al werkt met die controlers hoe je je pijl en boog moet gebruiken en je hebt bij de wii versie een elfje erbij waar je de menu's met spullen kan aanklikken ach misschien speelt het heel fijn maar ik heb me twijfels kijk zelf maar http://www.gamespot.com/wii/action/thelegendofzelda/media.html
Ik ga ook gewoon voor de Cube versie, om de doodeenvoudige rede dat ik ten tijde van de release waarschijnlijk toch nog niet aan een Wii ben begonnen
Ja en het lijkt me ook veel lekkerder om met de gewone controller te spelen(daar waar we al jaren aan gewend zijn), daarvoor zijn deze games juist er. Ik bedoel met alle respect naar de controller van de Wii hoor, maar ik het lijkt me niks om telkens te zwaaien met zo'n controller .Geef mij maar de gewone controller voor dit spel
wow vet plaatje! Heb zo'n zin om dit te gaan spelen, kan niet wachten! Pijl en boog + Wii-mote is cool xD Altijd als ik iets zie of lees van een nieuwe zelda krijg ik weer zo'n brede lach op m'n gezicht Ben net een klein kind in een snoepwinkel dan
heeft ie nou al vaste release datum of? ben niet helemaal meer op de hoogte de laatste tijd en wat voor kabels heb ik nodig voor t beste beeld op mn HDTV? met de standaard kabel zien de meeste gc games dr niet heel geweldig uit.
Toch kan een RGB kabel volgens mij geen kwaad, staat me zo bij iig. Maar idd, kan gewoon op 420p via scart.