1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt zo'n pesthekel aan deze game:mad: :mad: :mad: .

    Nu wordt ik gedwongen al snel een Wii te kopen, en er komen ook nog een boel vette 360 games aan, dus mijn spaarvarkentje is de klos.
    Als Twliight Princess nou later uitkwam kon ik nog ff wachten met de Wii, maar nu... |:-

    Dus ik ga maar alvast beginnen met sparen, door in hongerstaking te gaan ofzo ;) .
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Same here... en ik weet gewoon dat na Zelda ik niks meer op de Wii ga spelen, op misschien OOT etc na die downloadable gaan worden. Dus dat wordt 300 pleuro betalen om Zelda te kunnen spelen:+ KUT wanneer gaan ze mn overuren nou es uitbetalen.
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Heb ik dus ook heb namelijk vrij wenig met nintendo games,maar alleen voor dit pareltje zou ik al een wii willen aanschaffen.
     
  4. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Volgens mij vergeten jullie de cube-versie:).
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Maar de wii versie ziet er beter uit en de cube versie komt later8) En je wil toch zeker wel de nieuwe controls proberen.
     
  6. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    ja natuurlijk, ben dan nu ook dik aan het twijfelen tussen een wii en 360;). Maar aangezien m'n vriend em koopt kan ik hem daar op proberen en zo mijn oordeel vellen. In ieder geval staat de combo 360 + Gc versie van TP me nu beter aan dan Wii+TP.
     
  7. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal verliefd op TP ook al is ie nog niet uit. Heb net zoals vele dat speciale gevoel bij Zelda.

    Zit echter heel erg te twijfelen of ik wel een Wii moet halen. Eerst wil ik eigenlijk de line up zien en kijken of er ook wat "niet nintendo" games op uitkomen.

    2e keus atm is 360 en dat komt door de vette games die er al op zijn / op gaan komen.
     
  8. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Volgens mij genoeg de eerste weken:
    Need for Speed Carbon
    Splinter cell
    Call of Duty

    Op zich geen misselijke titels, en zeker niet 'nintendo-kiddie'.
    Maar ik kan persoonlijk niet wachten op Wario ware, mario, metroid en uiteraard Zelda. Nintendo-titels blijven leuk! Zeker als je wat vrienden over de vloer hebt.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Je vergeet Red Steel :eek:


    Oh, en ik moet deze game hebben!
    Waarom duurt het nog zolang tot het 8 december is? :mad:
     
  10. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal voor mij hetzelfde gaan als het met de cube ging..
    Ik koop een wii + zelda.. Speel het spel uit en verkoop de wii dan weer omdat er toch geen games staan geplanned in de nabije toekomst die mij ook maar enigsinds aaspreken...
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dan ben je er iig nog een tijdje mee bezig (stukje uit nieuwe hands-on van matt van IGN):

     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hmm, maar komt dat omdat ze de controls niet onder de knie hebben of omdat de game gewoon zo groot is?
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Nog ff een quote, dan:

     
  14. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    ik ben blij dat Zelda zo lang wordt, kan ik er langer van genieten. ik ga ehm voor de GC kopen, hoef ik neit aan de controlls te wennen, en kan ik gelijk op me best beginnen.
    van de Wii ga ik wel genieten met Red Steel en CoD3 en natuurlijk de Nintendo titels, waaronder Brawl en Metriod Prime 3
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik ga nu zeker de Wii versie kopen. Helemaal omdat de Gamecube versie geen 16: 9 optie krijgt. Wat moet je dan met je breedbeeld-tv? ;)
     
  16. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Het artikel op ign is ge-update met meer gameplay en control info.
    Super positief!
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je die IGN preview hebt gelezen wil je je ook laten invriezen tot de Wii uitkomt...
    @guitarf: controls wen je aan in 10 minuten... Lijkt me persoonlijk ook leuker om pijlen en slingshot te schieten met de wii-mote, dan een standaard controller...
     
  18. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    ach over het schieten met de oude controller, je hebt het lock systeem, en ik ben dat toch gewend. en anders koop ik hem later voor de Wii nog. dan heb ik beide gedaan.:)
     
  19. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Pacboyslim,Heeft waarschijnlijk wel gelijk..Als ik jou was zou ik hem op de wii kopen.. ;)
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    jah, maar gelukkig voor mij ben jij mij niet:lol: ach ik zie anders wel.
    ik heb btw wel meer kans om Zelda snel te krijgen met de GC dan met de Wii, want iedereen wil hem voor de Wii. Koop ik lekker de GC versie.:)
     

Deel Deze Pagina