ik heb 'm.. jeuj.. wel vaag dat de bonusdisc alleen op 60Hz loopt en mijn tv dat helemaal niet hoort te ondersteunen.. hij doet het wel echter
En, hoe is hij? Geef meningen mensen, wat vinden jullie er van. Ik kan namelijk zelf ook niet wachten om hem te spelen!
Fantastisch! Beste Zelda game ooit als ik zo vrij mag zijn om nu al te oordelen. Denk Ocarina of Time, zelfde opbouw, nieuw verhaal, geperfectioneerde besturing, veel meer interactie...en zo kan ik nog wel ff doorgaan. In tegenstelling tot OOT zijn de vijanden nu slimmer waardoor de zwaardgevechten intenser en vele malen gaver zijn! Ook kunnen de vijanden hun zwaard of wat dan ook laten vallen, waar jij weer gebruik van kan maken. De het zee/wind concept is beter uitgewerkt dan dat ik had verwacht, en het varen....hmmm. heerlijk gevoel. Lekker schatten zoeken etc. Geeft me echt het heerlijke gevoel weer even kind te zijn. Niks wachten: KOPEN....NU!!! (dan hebbie die Bonus dic met OOT en de Master Quest tenminste nog )
ik zit nu op het 3e echte eiland (forest haven) waar je komt (nog niet echt ver dus).. en ik moet zeggen: het is een fantastische game, je moet en zal gewoon verder spelen, en de visuele stijl werkt schitterend. istie zo goed als ocarina of time? ik denk het niet.. dat gevoel heb ik nog niet.. de avonturen die ik in Hyrule heb beleefd op de n64 waren van zo'n immense omvang dat ik alleen maar van iets vergelijkbaars kan dromen. doordat het verhaal zich nu op zee afspeelt heb je een grotere hubwereld dan Hyrule field, er is inderdaad veel meer interactie. ik denk het volgende: Volgens mij is de actie in zelda tww geconcentreerder en is het avontuur wat compacter. heerlijk om te spelen, maar tot nu toe heb ik niet het gevoel dat het zo'n episch verhaal is als ocarina of time. wat het leukste is is het praten met de verschilllende characters, bijna alle characters hebben echt iets nuttigs te melden of hebben een sidequest voor je.. ik heb nog maar 1 dungeon uitgespeeld en wel al een stuk of 10 kleine sidequests moeten doen. Een fantastische afleiding van het door kerkers struinen enzo. schitterende game, en hoewel best veel dingen bekend zijn zijn er ook nieuwe gameplay ideeën.. fantastische game.. zeker kopen..
Ja zekerz kopen. Ik vind dat je tWW het best met Link to the past kan vergelijken. Alleen dan niet het zee gedeelte. Het cell-shaded is echt strak gedaan. Niet zomaar ff cell-shaded maar gewoon dikke GFX. Veel kleine detail dingen maken de game echt gaaf (zoals uitglijden, vervormend beeld bij vuur, wind, etc.) Wat ik ook echt gaaf vind is als je een vijand verslaat dat het beeld een fractie van seconde stil staat.. Leuke game (nu nog ff gameboy link kabel halen voor tingle). Maar ik hoop wel dat de volgende zelda niet cell-shaded is...
Best wel zonde dat ik nu mijn Gamecube heb verkocht. Maar geen zorgen, mijn broertje gaat er 1tje halen . Dan kan deze gozer ook weer lekker Zelda spelen .