1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zelda

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door femmerink, 18 jan 2003.

  1. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey zijn er hier onder de Xbox'ers ook echte Zelda fans aanwezig? Dus gamers die niet kunnen wachten tot 3 mei om dan meteen de nieuwste titel op te pakken.

    Ik zelf ben weg van deze game. Ben nu bezig om alle oude titels weer terug te kopen. De NES heb ik nu nu nog zelda 1 en 2 :). Nou ben benieuwd.
     
  2. ChaoZ-dRoNe

    ChaoZ-dRoNe Keeping shut

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten tot ie uitkomt, maar ik ga hem wel preorderen, dan krijg je er een demodisc bij waar Zelda OoT en Ura Zelda op staan :p
     
  3. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zelda echt veeeeeeeeeeeeel gespeeld. Alleen vond het niet de moeite waard om voor dat spel een GC te kopen dus werd het de xbox ( ps2 stond me al helemaal niet aan)...

    Ik vond ocarina of time het leukst..........
     
  4. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo disk? De volledige spellen hoor! (H).
    En ik heb echt alleen voor Zelda me gamecube gekocht. Oke, heb nu ook mario erop maar doe er weinig mee. Tot 3 mei staat die nog in de kast :D.
     
  5. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    De enige Zelda's die ik gespeeld heb, zijn OoT en MM voor de N64. Maar dit waren wel twee toptitels! Qua fun vond ik OoT beter en uitgebreider, maar MM was weer net wat mooier. Ik denk dat ik Zelda voor de NGC ook zeker nog zal aanschaffen. Toch benieuwd hoe deze game zal gaan worden...
     
  6. ChaoZ-dRoNe

    ChaoZ-dRoNe Keeping shut

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    euh, bedoel idd de bonus disc (heel erge domme typo :D)

    De GC vinnik op zich tot nu toe super tegen vallen, alleen SFA is voor mij nog de moeite waard (heb verder Crazy Taxi, Resident Evil en SW:RS:RL2) eerstvolgende aankoop wordt Metroid, en dan Zelda :p:p:p:p

    Kan trouwens ook niet wachten op Sonic Mega Collection, Skies of Arcadia: Legends, Final Fantasy: Crystal Chronicles en MegaMan :p
     
  7. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    De gamecube valt inderdaad tegen. Maar ookal had de gamecube maar 1 titel: Zelda dan had ik hem daar nog voor gekocht!

    Ik heb tot nu toe alle zelda's uitgespeeld behalve de 2 N64 titels en de laatse gameboy color spellen. Eigenlijk alleen de oude titels dus. Maar ik ben nu bezig dus alle oude nintendo's terug te kopen en dan me zelda serie weer compleet te maken. Het is alleen probleempje want een zelda game op de NES kost tegenwoordig al 25 euro :D.

    De gamecube versie word echt super volgens mij:
    Wie nog niet overtuigd is kijk dit filmpje dat 18 min duurt! en 260 mb is. Wel een enorme spoiler want het is een beetje het eerste level. maar ik kon het niet laten :D.
    Doel opslaan als
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hier de grootste Zelda fan van de wereld!
     
  9. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude dat ben ik ;).
     
  10. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 Link kikt aars!

    Ben zeker een Zelda fan, kan niet wachten op 3 mei.... Heb naast OOT de GBA versie van Zelda: LttP, en de GBC spellen Oracle of Seasons and Ages...

    Zelda roeleert :cool:

    mzzl Munch and Abe
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Een echte fan, nee, maar 3 mei sta ik idd in de winkel om Zelda op te halen.
     
  12. Zell Dincht

    Zell Dincht Jackass

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelda rules maar je moet er van houden
     
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga 'm ook gelijk halen....

    Celda is mooi!
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ok

    Waar kan ik em pre-orderen? :)
     
  15. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    IGshop ;)

    Dat filmpje wat ik eerder gaf is trouwens wel een aanrader. Het geeft echt aan hoe ontzettend mooi deze game is!
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dank je bil!

    Pre-order geplaatst.
     
  17. schnumi

    schnumi Nintendo 4 life.

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    euhh en ik dan. :confused: :)
     

Deel Deze Pagina