1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zelda

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mischa, 25 apr 2003.

  1. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet bij de mother and child islands die werverwind onschadelijk maken met je pijl en boog....dat beestje wat erin zit moet je drie keer raken voor je erin word gezogen.....en dat beestje zal je iets geven waardoor je in de mother and child islands komt bij een fee...die je iets gaat geven;)
     
  2. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja het is gewoon echt een leuk verhaal en de GFX doen het hem zeer goed. Zoals ze in de PU al zeiden, het lijkt net een disney film. Dat is ook idd zo.
     
  3. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben zelf ook fan van Zelda en was helemaal weg van OoT en MM op de N64. Heerlijk, de stijl, de muziek, de sfeer... het staat me nog allemaal bij. Ik ga ook zeker nog n keer Zelda kopen voor de cube.
     
  4. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelda is net als WaterWorld. Je zal na een tijdje wel begrijpen wat ik bedoel.

    Suc6 ;)
     
  5. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Damn, wat zijn jullie al ver als ik dat allemaal lees, ik kom net pas uit Hyrule Temple. Ik vind het wel zonde dat je niet kan zien, hoeveel % je unlocked hebt en hoelang je al bezig bent.
     
  6. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ver?...ik heb 'm zojuist uitgespeeld :9


    En Prinses Zelda speelt een grotere rol dan z'n zusje :)
     
  7. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn nu al uitgespeeld. Heb je snel gedaan. Zeker dacht en nacht gespeeld (zou ik ook doen als ik niet weg was).
     
  8. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou valt wel mee. Ik hem 'm al wat langer :) (US import)
     
  9. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit net in the tower of the gods.. ik vond dat ik ook al best ver was.. hehehe.. nouja, wist wel dat er altijd mensen zijn die verder zijn dan ik.. dus.. ik durf er wat om te verwedden dat mr. silver hem in 2 dagen uit had ofzo :D
     
  10. Caphex

    Caphex 2nd Place 1st Loser.

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    1
    De Xbox + al mijn ongeveer 130 Spellen kunnen wel de sloot in, WAT EEN SPEL IS DIT!

    Ik heb sinds de komst van Nex gen consoles nog nooit zo'n SUPER spel gedaan, ik was al gek op Starfox Adventures, maar dit is gewoon SUPER!

    Als je dit spel speelt / ziet, hoef je ECHT geen Xbox meer, ik snap niet waarom Xbox niet meer tijd gaat steken in zo'n soort spel.

    Kiddy gehalte is zeeeeeeeeer hoog, maar beter dan dit spel is er gewoon ECHT NIET op welke next gen console dan ook!
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja hij is zo goed:cool:
    _O_ _O_ _O_ _O_
     
  12. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, ik vind zelfs Metroid Prime in het niets vallen. Helemaal nu ik prinses Zelda heb gezien :eek:.
     
  13. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeer gewaagde uitspraak op een xbox forum.. (maar gedeeltelijk heb je gelijk).

    Ik was bezig met metroid op de cube en zelda op de GBA SP. Maar toen ik zelda tWW kocht gooide ik alles opzij. Zoals je ziet speel ik ook veeeeel meer op me cube dan op me xbox. (potje MotoGP live is wel leuk). Maar om me xbox nu weg te gooien...

    NEVER.
     
  14. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Metroid in het niets vallen? Nee dat zeker niet. Alleen zelda is wat beter dus moet eerst worden uitgespeeld. Daarna is metroid weer aan de beurt.
     
  15. alcatel

    alcatel sluwe schaduw

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    zelda is een top game maar niet de beste ik vind mgs2 het beste spel.
    ik vind het gewoon een top game en raiden is cool
    ik vind shenmue op xbox ook helemaal top
    zelda is helemaal waus ik ben echt een multiplatformer
     
  16. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelda is top! Één van de mooiste games ooit op any console.

    Maar m'n Xbox er voor wegdoen (en PSO op Live missen!)...NOOIT!! :)
     
  17. Caphex

    Caphex 2nd Place 1st Loser.

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me ook af dat de Xbox 't zo mooi op beeld kan krijgen zonder lags, als ik Dragons Lair 3D zie, ook Cell shading, is dat echt 10 keer zo lelijk, en als er iets te veel op het scherm gebeurt begint het meteen te stotteren.

    Nee, ik begin toch echt te twijvelen aan de power van de Xbox.

    Nintendo heeft een zware start gehad met nogal slecht aanbod van spellen, nogsteeds eigenlijk, maar nu met Zelda en Metroid prime ( Wat er echt wel 10 keer geiler uitziet dan Halo, ECHT! ) Gaan ze razendsnel in de lift, 2004 Mario Kart, dus bij ons denk ik 2005 :mad: wordt ook weer een TOPPER!

    Waar blijft Xbox!?

    Blinx is mijn grootste teleurstelling geweest op de Xbox, je kan een spel hypen, maar een spel hypen wat naar mijn mening ZO SLECHT IS!?

    Nee....... ik zit nog steeds te wachten op en ECHTE Xbox TOP GAME, maar zolang de Japanse vrienden van Nintendo daar niet aan mee werken... wordt het uhm niet denk ik, dit geld ook voor PS2 overigens.

    Kiddy RULES!
     
  18. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Aan de power van de xbox hoef je echt niet te twijfelen. Aan de games ook niet echt. Ik kijk echt zo vooruit naar Halo II en Fable.

    Ik denk dat de Xbox het vooral moet hebben van Live. Volgens mij zal de cube nooit echt online gaan maar zich meer verdiepen in games zoals mario, zelda, metroid. Exclusieve games. Nintendo heeft geen Live nodig.
     
  19. Caphex

    Caphex 2nd Place 1st Loser.

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat ze met Xbox 2 (zoals de geruchten) de verkeerde kant op gaan, video bewerken, internetten en weet ik het allemaal, Gamecube is PUUR GAMES, dus kun je je daar 100% op richten.

    Ik denk dat er niet veel op zitten te wachten al die onzin.

    Nintendo is en blijft naar mijn idee dé TOP in Game Consoles en Games!

    Xbox Live! wordt een Super groot suc6 voor de Xbox dat zeker en denk ook dat ze het daar voor een groot deel voor moeten hebben op den duur..

    Maar ik ben zeker weten benieuwd naar Halo 2!
     
  20. CecilBDemented

    CecilBDemented demented 4 ever

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    playstation is voor mij nummer een
    en xbox 2e en gamecube 3e
    maar zelda is echt een super game maar dat doet nintendo niet naar de 2e plaats komen
     

Deel Deze Pagina