1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zelf titel aanpassen in X-bazar?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Master Of Blades, 9 jan 2005.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Raar dat het van vBulletin wel mag dat je alleen in bepaalde fora's iedereen zijn thread mag sluiten(x-bazar), maar dat niet kan met topic titels :confused:

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja ik ging er eigenlijk ook van uit dat het zou kunnen, maar toen ik het daadwerkelijk wou instellen kwam ik er dus achter dat het niet kon. Tja beetje jammer. vBulletin is enorm uitgebreid, maar helaas kom je altijd dingen tegen die niet kunnen.
    Misschien dat ik een mod kan vinden die gemakkelijk te installeren is waarmee het wel kan... ga wel ff op zoek :)

3. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    En anders kan je het altijd proberen door in vBulletin te hacken ;)

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Maar daar beginnen we niet aan :)

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
  6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat XBW daar aan wil beginnen (zoals Darkwing al zei). Tevens kost dit geld, en zo belangrijk is dit nou ook weer niet, ofwel?

BTW Check dit:
    vBMechanic is currently on hiatus and will return on the 20th.

7. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe hebben jullie de IMG-resize dan voor elkaar gekregen?

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat was een bestaande vBulletin hack die Jorrit enigszins heeft aangepast.

9. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Valt dat dan niet met dit probleem ook te doen?

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee denk t niet, want dat was dat wel gedaan hè.:)

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee want er bestaat geen hack die hierin voorziet.

12. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Voor de image resize hack hoefde er in de code maar één regel te worden aangepast, de rest was databasegerelateerd of werd voorzien door extra bestanden. Ik vrees dat hiervoor een boel extra regels nodig zijn, omdat je in het rechtensysteem gaat knoeien. Dit maakt ook het upgraden een stuk lastiger en tijdrovender. Dit terwijl updates zo snel mogelijk moeten worden ingevoerd, omdat anderen in de tussentijd door kunnen krijgen wat de beveiligingsproblemen e.d. zijn, zodat ze in kunnen breken in het forumm.

13. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Maar is het niet mogelijk om gewoon het voor het hele forum in te stellen? Ik denk dat er alleen in X-bazar behoefte is aan veranderen. Als ik bijvoorbeeld in het games help/cheat-forum deze titel zet: [HELP]Topspin, dan hoef ik niks aan te passen, er veranderd toch niks aan de inhoud. Volgens mij is zijn er ook weinig tot geen nadelen om het op het hele forum aan te passen, dat men eigengemaakte thread-titels kan wijzigen.

Maar dat je een titel kan aanpassen wil nog niet zeggen dat je een titel moet aanpassen. In andere fora dan x-bazar zijn de meeste mensen wel tevreden met titels, behalve loze threads, maar die worden toch verwijderd

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee, dan laat ik het liever zoals het is. Topictitels aanpasbaar maken voor het hele forum vind ik geen goed plan.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Is het voor de mods/admins zichtbaar wat de oude topictitel was als je een topicnaam verandert?

Als dat mogelijk is zou je het toch kunnen verbieden ergens anders je topic titel aan te passen behalve op X-bazar omdat de mods/admins dan kunnen zien wie buiten X-bazar zijn topic titel verandert heeft.

Wie dat doet krijgt dan een ban, en dan is Darkwing ook blij.Dus 2 vliegen met 1 klap :+

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Daar is geen overzicht op te houden, valt niet te controleren.

Helaas, we hebben het geprobeerd, maar het blijkt niet mogelijk. Jammer, maar dan gaat het toch echt over.

17. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
  18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Hopen dat V4 het wel kan :D (of is dit een domme opmerking? heb hier verder niet zoveel vestand van :p)

19. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Theoretisch is het mogelijk, maar of het in de praktijk mogelijk is...

Jammer dat het niet lukt. Misschien is het dan toch beter als men de mods kan vragen of ze de titel voor je kunnen aanpassen?

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is geen betere optie, maar dat is de enige die zou kunnen werken, omdat zelf je titel aanpassen niet kan.

Deel Deze Pagina