Ik vind het trouwens hoogst bizar en te stom voor woorden dat ze die Killing spree's en godlike enzo eruit hebben gehaald. First Blood ook al. Net alsof ze dat vergeten hebben of zo, want die adrealine kick die ik dan kreeg was te vergelijken met een seksuele kick Grapje hoor, maar wel heel jammer..
Pc kan meer aan dan de xbox hey,kijk even in de andere topic dat heet:Zeer goed nieuws omtrend UC,en kies dan de link naar dat interview als je dat hebt gelezen snap je alles wel,en dit is geen centraal topic hoor,ik ken de regels wel daarvan en die ga ik maar niet doelbewust overschrijden (zkou men hoofd niet meer op xbox live dan kunnen vertonen )
5 kills: M O N S T E R K I L L 6 Kills: Ludicious (ofzow) 10 is ramapge dan komen dominating unstoppable en godlike
Als je met 3 spelers + 1 bot speelt is er dan nog veel lag?? Ik twijfel namelijk om dit spel aan te schaffen en ik heb geen XBL, maar multiplayer speel ik wel vaak.
goeie review, maar spelling is een beetje fout soms. ik heb uc maar geen live (meer) , kvond het veel te moeilijk tegen die andere spelers. ik kon er helemaal nix van
Leuk initiatief, vaker doen zou ik zeggen!! Hmmmmm, staat dat hij het deed omdat er nog geen review op deze site stond!! _0/
Kan het nu ook al veel beter review tijd geleden, maar in plek van zo'n opmerking was je te lui om er bij te zetten wat slecht was?Hier heb ik nogal vrij weinig aan, betwijfel of je het zelf beter kan EDIT: over een oude game?Valt wel mee, kijk idd naar de post datum..(van first post dus )