1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ziggo Alles-in-1-plus ??

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door miQe Amersfoort, 29 sep 2011.

  1. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb een nieuw huis gekocht en daarbij moet ik ook een nieuwe internet provider.
    In mijn oude woning had ik altijd Online en daar was ik wel tevreden over.
    Nu wil ik Ziggo alles-in-1-Plus hebben, mede ook door andere redenen (hogere snelheid, dreambox, etc)
    Alleen nu heb ik gehoord dat Ziggo en PSN niet altijd goed samengaat en er mensen zijn die er problemen mee ondervinden.
    Wat voor problemen zijn dit (en zijn daar oplossingen voor) en is dit incidenteel of hebben alle Ziggo gebruikers die op PSN zitten hier last van en is daarom Ziggo af te raden??
    Ziggo zelf ervoor bellen haalt weinig uit, die zullen toch altijd zeggen “Nee hoor meneer, bij ons zult u perfect online kunnen gamen” :emo:

    Alvast bedankt
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb zelf ook Ziggo alles in 1 (de middelste van de drie) en heb geen enkel probleem met PSN. Ook nog nooit gehad
     
  3. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
  4. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat alle providers in bepaalde regio's goede en minder goede verbindingen hebben.
    Wil je het zeker weten, vraag aan gamers in je buurt en anders gewoon abbo aanvragen is namelijk per maand opzegbaar.

    Voor wat het waard is, ik heb zelf ook Ziggo en heb in het verleden rainbowsix vegas op de Ps3 gespeeld en ondervond geen echte problemen.
    Wel vond ik dat veel mensen slecht verstaanbaar waren (i.v.m de vrijheid van de eigen chatheadsets) en het missen van o.a cross chat echt een faal.

    Mijn Ps3 is al jaren een mediacenter i.p.v een gameconsole:D
     
  5. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan ga ik het gewoon proberen denk ik.
    Zit er ook mee dat ik een dreambox heb besteld (illegaal), en dan heb ik Ziggo nodig.
    Dus dan wordt het duimen dat het met online gamen goed gaat :/

    Bedankt
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Al jaren @Home en Ziggo hier in huis heb ik heb nog nooit problemen gehad met XBL en PSN.

    De nieuwe gecombineerde modem/router wil wel eens voor problemen zorgen !
    Je kan de helpdesk vragen om de router gedeelte uit te schakelen en gebruik maken van een eigen router.
     
  7. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    PSN zonder Ziggo is ook dramatisch, dus ach...
     

Deel Deze Pagina