controller is wel te krijgen bij gameshops, helaas willen gameshops liever eerst de grotere controllers weghebben omdat ze die anders niet meer kwijtraken als iedereen de controller S neemt.
Gaat de gewone controller nu helemaal uit de handel? Ik wil ze nl. eerst beide goed bekeken hebben voordat ik een 2e aanschaf.
Er wordt gestopt met de productie van de normale controller, en de Controller S wordt de nieuwe standaard. Maar voorlopig zijn er nog genoeg van die normale op voorraad dus je hebt nog wel even de tijd...
Ik denk dat ik morgen de S ga kopen. Als 'ie er dan is. Is het echt zo'n groot verschil ten opzichte van de standaard controller, of valt dit wel mee. Ik ben inmiddels wel volledig gewent aan de standaard en ik heb al twee controllers dus misschien is het best geldverspilling. :{
heb je al 4 controllers? zo nee ga dan snel grote halen... dan maakt het niks uit toch?... want dan heb je toch al 4.... maar ja.... ik vond de s eerst ook niks.... toen ik net me xbox had had ik met eentje gespeeld bij zo'n gast van microsoft.... dat speelde echt kut... maar dat was omdat ik toen net aan die grote was gewend... toch heb ik in augustus me vader een s laten halen toen ie in chicago was.... ik had zoiets van als ie lekker speelt hou ik hem en anders verkoop ik hem door met winst... maar toen ik eenmaal aan die gewend was wilde ik niks anders meer.... ik heb nu ook een 2e s gehaald... waarschijnlijk ga ik die 2 grote ook vervangen voor s-jes....
ik heb de s net opgehaald bij dixons eerste impressie heel fijn zeker voor een spel als fifa de buttons zijn een stuk beter geplaatst en hij ligt een stuk fijner in de hand dan het origineel mn vriendin is nu buffy aan het spelen en zij vind em helemaal tegek
Ik kan lezen en schrijven met de originele, maar wil toch ook wel een een S in mijn handen hebben gehad. Misschien dat als hij bevalt dat ik er wel een koop, maar dan wel alleen als ik een extra controller koop, niet voor erbij ofzo.
Dat ding ligt vet lekker in de hand... Ik zette de ps2 controller naast de controller S en vergeleek ze...en de controller S won het op alle fronten...
ik vind het echt bullshit van die mensen die grote handen hebben ikzelf heb enorme klauwen (ja echt) en k vind um gewoon heerlijk die controller DUS het gaat om je eigen mening het enige lastige van die controller vind ik die vier stipjes om die analoge sticks die leiden enorm af bij mij dan