hoe bedoel je langzaam? die laadtijden tussen de wedstrijden door? of hoe bedoel je..want dat kan wel 's aan je pc liggen
Vind cm4 niet traag. Let denk aan je pc of het aantal competities dat je selecteert. Op de een of ander manier is het niet meer zo verslavend. Maybe moet ik gewoon ff wenne aan cm4.
Aan de pc zal het niet liggen, maar ik bedoel vooral in vergelijking met de voorgaande delen. Hij is op zeker wel langzamer!
Ik begin er steeds meer aan te wennen, heb eergister en gisteren een aantal uurtjes gespeeld, en ik moet zeggen dat het toch wel weer erg leuk is ! Heb met FC Utrecht in de 1e ronde UEFA Cup FC Porto verslagen (0-4 uit, 3-0 thuis). Heb een aantal goeie spelers weten te halen (Zonneveld, Patricio Perez, Calabro) en sta keurig 4e na 13 wedstrijden in het 1e seizoen (opnieuw begonnen met EP3 ) Yep, het kriebelt toch weer, de meeste vervelende bugs zijn exit, en qua media interaction gebeurt er een hele hoop met die laatste patch. *PBateman is toch stiekem weer CM-verslaafd aan het worden
ik snap niet echt veel van cm 4 zal wel aan mij ligeen ook heeft het spel veel te langen laadtijden.... weet trouwens iemand waar ik een manual kan krijgen want ik heb het spel vaan een vriend gekregen die er ook niet veel vna snapt zonder handleiding....
hier kun je Faq's van het spel vinden...daar staat alles uitgelegd! http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/33189.html
Er is trouwens een patch die ervoor zorgt dat je het in Nederlands kan spelen. Nu snap ik het tenminste een beetje.
Ik was heel erg verslaafd maar op een dag toen ik heel ver was(heel veer gespeeld zonder te saven ) zat mijn pc vast en ik had geen zin meer om alles opnieuw te doen
cm 01/02 vond ik de beste, was gewoon geweldig. kwam waarschijnlijk omdat ie te makkelijk was, als je de goede tactiek had gevonden kon je seizoenen lang onoverwinnelijk zijn. cm 4 was behoorlijk Kut, maar cm 03/04 is alweer een stuk beter. het is gewoon een stuk moeilijker geworden en daarom haken veel mensen volgens mij af.. zwak hoor..
Met cm 03/04 zijn ze weer op de goede weg terug vind ik. Na het tegenvallende cm4 hebben ze nu een deel wat weer lekker speelt en errug verslavend is.
als je nog goede jeugdspelers zoekt (voor cm4/cm03/04): - Freddy Adu (nieuwe Péle schijnt het) 14 jaar, Amerika - Evandro Roncatta 17 jaar, Brazilie - Hidalgo 17 jaar, Colombiaan dit zijn er maar 3, maar ze zijn zeker de moeite waard.
speelt al in de Major League Soccer..Eredivisie van Amerika... is echt goed dat mannetje...is eigenlijk een Nigeriaan, maar zal wel geadopteerd zijn
als je problemen heb om m te krijgen, ff een update downloaden, want in het origineel speelt ie inderdaad bij dc united gloof ik, en dan kan je m dus niet kopen omdat sigames er geen rechten voor heeft.. edit: hij is geen nigeriaan, maar een ghanees