[PC] Zijn hier eigenlijk veel CM4 verslaafden? zoja waarom dan?

Discussie in 'Games' gestart door Rivanov, 10 mei 2003.

1. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ja, heb je je database op maximum staan? en heb je geupdate? anders vind ie m niet omdat de makers geeb rechten hebben op die competietie, zoals ik hierboven heb uitgelegd.

2. ok ik heb hem gevonden!

tnx

Maar nu willen ze hem niet verkopen (ze zeggen zelfs dat ze hem tegen geen enkele prijs zullen verkopen).

Voor hoeveel hebben jullie hem gekocht? Hoeveel word hij waard eigenlijk?

3. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    wel seizoen zit je? het is het slimst om m aan het begin van t spel te kopen. het kan zijn dat ie nog niet eens bij een club speelt. na een tijdje gaat ie wel naar een club maar omdat ie nog geen 18 is is, kan je m meteen een contract aanbieden. dan ben je denk ik ongeveer een half miljoen euro kwijt (ligt natuurlijk aan ze contract).

4. Half miljoen?

Ze willen hem niet kwijt voor 7,500,000 euro en ik zit aan het begin van het spel. (dus in 200:cool:.

5. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    serieus? bij welke club speelt ie dan? maar als je aan t begin zit kan je m al een contract aanbieden en op die manier is het onmogelijk om voor zo'n jonge speler zo veel geld kwijt te zijn.

en het bedrag wat ze aangeven klopt nooit helemaal. heb ook een keer gevraagd hoeveel ze voor een bepaalde speler wilden. ze wilden m niet verkopen, maar het eerste bod accepteerden ze meteen.

6. Hij speelde bij anderlecht. Heb hem nu gekocht voor 19 miljoen. Ik hoop dat hij het ECHT waard is.

7. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    19 miljoen??? sorry hoor maar das echt ff te veel. ik weet niet met welke club je speelt maar een speler bij anderlacht zou je makkelijk weg kunnen kapen door m gewoon een contract aan te bieden. heb je dat niet geprobeerd?

ps. hoop dat ie je geld waard is. meestal moet ie namelijk nog een jaartje of 2 rijpen..

8. frankie12

frankie12 Xbox live de gekste

Leuk Bevonden:
    1
    ik was feyenoord en na 2 seizoenen hak alles al

9. martin100

martin100 .....

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je bijvoorbeeld met een vriend dat we allebei gewoon thuis zitten kan spelen? of kan dat niet?

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zoals sommige hier op dit forum mischien weten zijn SI Games en Eidos uitelkaar. SI Games was verantwoordelijk voor CM en Eidos bracht het uit. Nu ze uitelkaar zijn is SI Games een eigen game gaan maken genaamd Football Manager. Hun uitgever is Sega geworden. Maar Eidos gaat gewoon verder met CM. In oktober komt namelijk CM 5 uit. Welke moet ik nu gaan kopen? Ik ben helemaal verslaafd aan CM, maar Football Manager wordt gemaakt door de bedenkers van CM. Moet ik nu overstappen? Of blijft CM 5 gewoon hetzelfde als de voorgaande delen...

cover Football Manager (van SI Games)

cover van Championship Manager 5 (van Eidos)

Laatst bewerkt: 11 sep 2004
  11. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga voor Football Manager 2005

12. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    dis een goede spits: pazzini van atalanta in 03/04 en montolivo ook van atalanta allebei 19 aan het begin

13. mars15

mars15 Guest

ik haal ze allebei :)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar welke is nu de echte opvolger van CM 03/04 :confused:
    Is dat Football Manager of Championship Manager 5?

15. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Football Manager 5, Eidos moet weer vanaf de grond een nieuw spel bouwen

16. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ga denk ik voor fm2005. gewoon omdat het van sigames is. denk dat die er toch meer verstand van hebben. en ze hebben meer ervaring.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Screens van Football Manager 2005:

[plaatje]http://www.thedugout.net/fm_screenit/875.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://www.thedugout.net/fm_screenit/883.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://www.thedugout.net/fm_screenit/897.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://www.thedugout.net/fm_screenit/901.jpg[/plaatje]
    zeik andere managers af :cool:

[plaatje]http://www.thedugout.net/fm_screenit/921.jpg[/plaatje]

bron: www.thedugout.net
    officiële FM2005 site: www.footballmanager.net

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt kiezen uit 51 landen, en dit zijn de landen!

Argentina 2 2
    Australia 1 1
    Austria 2 2
    Belarus 3 3
    Belgium 3 4
    Brazil 3 18
    Bulgaria 2 2
    Chile 2 4
    China 2 2
    Columbia 2 2
    Croatia 2 3
    Czech 2 2
    Denmark 3 3
    England 6 7
    Finland 2 2
    France 3 3
    Germany 3 4
    Greece 2 2
    Holland 2 2
    Hong Kong 1 1
    Hungary 2 2
    Iceland 2 2
    India 1 1
    Indonesia 2 3
    Ireland 2 2
    Israel 2 2
    Italy 4 7
    Malayasia 2 3
    Mexico 2 2
    N.Ireland 2 2
    Norway 3 6
    Peru 1 1
    Poland 2 2
    Portugal 3 5
    Romania 2 4
    Russia 2 2
    Scotland 4 4
    Serb&Mont 2 3
    Singapore 1 1
    Slovakia 2 2
    Slovenia 2 2
    Sth Afr 2 2
    Sth Kor 2 2
    Spain 3 6
    Sweden 3 8
    Switz 2 2
    Turkey 3 5
    Ukraine 2 2
    Uruguay 2 2
    USA 1 1
    Wales 1 1

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    hier is al heeeeeeeeeel lang nix meer gezegd :p waarschijnlijk zijn alle mensen die hier wel is kwamen opgeslokt door FM2005 :p ik heb zelf FM 2005 ook, en ook de voorgaande delen, en ik vind et een topspel _O_ ik heb er nu drie jaar ajax opzitten, en toen ging ik even naar Milan, toen kwam er als nieuws bericht: AC Milan heeft de Legendarische Trainer Robin de Vries weg gekaapt bij Ajax... zo iets _O_ ik was soow blij :D:D ik speel et spel erg veel, soms tot diep in de nacht, en ik ben nu weer terug naar Ajax gegaan, omdat ik het miste, maar in de tussentijd hebben ze bij Ajax meteen Heitinga en Adu verkocht..... Heitinga is veruit mijn Favoriete verdediger, en maakt bijna nooit fouten, speelt altijd sterke wedstrijden enzovoort, en Adu die was bijna klaar om in het basis elftal te gaan spelen... hij stond al wissel, en kwam er elke wedstrijd voor een halfuurtje in voor Robben, zodat ie sneller vooruit zou gaan... ik was egt ziedend op ze :mad: maja, ik ga ze maar weer trug kopen... mijn opstelling is op dit moment:

GK---> Isakkson <-- is een goede, zekere keeper, met veel kwaliteiten, en is Jong :D
    VL---> Maxwell <--- is gwoon een zekere verdediger, die weinig fouten maakt
    VC---> Burdisso <--- komt van Newcastle, en is een imponerende verdediger
    VC---> Yobo<------- stond eerst wissel, maar werd vaste kracht door de verkoop van Heitinga:mad:
    VR---> de Jong <---- is een goede verdediger met veel kwaliteiten
    AML--> Robben <---- wilde em al heel lang, en uiteindelijk tog nog gekregen :D
    MC---> Alex<--------komt van Inter, en is ervaren, en is de baas op et middenveld
    MC---> Van der Vaart<-- jha, hij staat er nog :) soms vervangen door Boulahrouz of van Bronckhorst
    AMR--> Kalou<------ de grote broer van die andere kalou, speelt heel goed
    SC---> Adriano<---- z'n contract liep af, en toen heb ik em meteen een Contract aangeboden, hij kwam, en heeft in één seizoen meteen 75 x gescoord _O_ Amen
    SC---> Beattie<----- ijzersterke, ervaren spits, die andere spelers beter laat spelen.

Wissels:
    Boulahrouz
    van Bronckhorst
    Babel
    Serhat
    en nog een paar, kom ik ff niet op... :p

20. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde het wel.... maar kwas met barcelona.. 3 keer CL winnar geworden... en 1 keer met 8-0:p ... was niet zo leuk meer

tip:

koop Pazzini.. is een spits van atalanta

Deel Deze Pagina