kheb al gevakkenvult, krantenwijk gehad, en mijn diepte punt was in een bakkerij, ik wil directeur zijn op zaterdag
dream on man.... probeer anders bij winkels als megapool ofzo... ik was ook 16 toen ik bij media markt begon...
heej hoe kom je in contact met zulke winkels enzo? heb je ergens een website waar je gwoon je naam, opleiding etc. moet neerzetten? of moet je gewoon die winkels binnenstappen?
ik had het via email gedaan maar bij media markt hebben ze nu wel mensen in overvloed... ik denk dat je bij megapool ofzo gewoon op die site moet kijken en anders een sollicitatieformulier in de winkel moet vragen...
ok, als ik maar voor 14 maar 2003 een baan heb, god bless me oja, en k had ook 's ergens gelezen dat @home het xbox live in nederland zou regelen, kan je dan geen xbox live special internet abbonement nemen ofzo? dat dan goedkoper is dan een ander internet abbo, speciaal voor je xbox...
Re: Re: Zijn jullie niet bang dat......... nah:{ wie haalt het optimale nou uit z'n console:{ dan doet ie het immers niet meer
Re: Re: Zijn jullie niet bang dat......... is een special edition xbox van panser dragoon orta is geloof ik alleen in japan te krijgen.
hij zegt dat ie een 16 jarige scholier is zonder baantje, die kunnen meestal niet zo'n dure collectors item xbox uit japan laten importeren, tenzij papie graag met geld strooit
Re: Re: Zijn jullie niet bang dat......... Mijn papa is heel lief nee is gewoon van een site is idd uit Japan.
@home kabel Download : 208.6 KByte/sec Upload : 10.2 KByte/sec Connection : 299.0 Conn/min Ping test Nederland : 47.0 ms vast wel snel genoeg Heb splinter cell vandaag gekocht is vet spel
Met die ping is het toch hoe lager hoe beter? En aan die @home van jou is je download heeeel hoog alleen je upload mist wel veer 6 KB das volgens mij wel veel... Ik heb 12,5 als upload en 28 ms maar is dat nou beter of slechter ik bedoel wat is beter 55ms of 28? of 170?
hoe lager je ping is, hoe minder het spel schokt tijdens het spelen. en voor mij gaat het xbox-live feest helemaal niet door. ik zit nog met een gvd 56k modem... me ouders denken nog steeds dat ze met telefoon goedkopen uitzijn dan adsl... maar niet voor lang, want ik ben bezig met een TE hoge internet-rekening te krijgen whuaahahah gaat het feestje misschien toch nog door.
ik ga baantje zoeken en dan ga ik sneller internet hebben en dan ga ik xbox liven in een donkere zwarte kluis moehahahahha
ik denk dat sommige hier vergeten dat je een credit card nodig hebt voor xboxlive voor identificatie, give me a break