Ter gelegenheid van mijn 100ste post wil ik de originele demo cd versie 1.1 van de xbox ter verloting aanbieden! Nou alleen nog wat verzinnen, iemand een idee?? ps het gaat om een Demo Disk voor de US versie!!!
Ik ben wel de scheids, goed? Ik zeg dat.............Shareman gewonnen heeft!! Stuur hem op naar jezelf <-------------- (mijn posts)
shareman : wat is dat voor demodisk dan ? krijgen de amerikanen er wel eentje bij, of is die van een magazine of wat? EN kan je die niet testen op een PAL xbox? ik weet nog steeds niet of de US demodiscs werken op een PAL unit, als dat wel is dan ga ik namemlijk meteen de OXMs uit amerika halen.. ik heb wat demos nodig van wreckless oa voordat ik die in de winkel koop (en er dan geen hol aanvindt)
Ik heb nu de twee laatste OXM Magazines uit amerika (met demo cd's)gehaald voor een pittig prijsje, maar ik zoek eigenlijk een winkel die ze gewoon verkoopt hier in nederland.
volgens mij moet die nog uitkomen bij de eerste zat een video bij de tweede komt er als het goed is een dvdtje met demo's bij maar zoals ik al zei die moet nog uitkomen
Official UK magazine heb ik ook nog nergens zien liggen. Wel het Unofficial UK XboX magazine bij de bruna op Den Haag centraal.
Ok, Hier is de Demo Disk Interactive Demo's Cel Damage Fuzion Frenzy Mad Dash Racing Nascar Thunder 2002 NFL Fever 2002 Non-interactive Movies Amped Azurik Bloodwake DOA3 Madden NFL 2002 Nascar Heat NHL 2002 Nightcaster Oddworld Project Gotham Racing Shrek Star Wars Starfighter Transworld Surf OXM Commercial Xbox.com Commercial ESRB Information MS Legal Information
kobold, kan je jou OXM demodisc (US) niet even testen op een PAL unit (die van wouter ofzo) ??? Ik moet echt weten of die zooi nou wel of niet werkt hier!
Ik wil hem wel graag. Vriend van me heeft een amerikaanse, dus kan ik ermee spelen Verder mooi object om in je kamer op te hangen.
bedankt! ik wacht met spanning af... mail me maar of pleur het hier maar in een nieuwe thread als deze er niet meer is ofzo.
op munch zit een speelbare demo van PGR, de rest filmpjes op Halo zit geen speelbare demo.. alleen filmpjes de rest weet ik niet
Voor de liefhebbers.. een screenshot van de OXM Demo Disk 1 Dit is dus de US versie voor de duidelijkheid