1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Zit Vast] Splinter Cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pimmy, 28 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey, ik zit vast in splintercell op één van de laatste levels, je moet in stallen amerikaanse soldaten en wat gasten in pakken bevrijden en dan komen al die mannetjes enzo, maar daar wordt ik telkens neer geknalt of een hostage wordt neer geknald. Hoe doe je dit in vredesnaam?

    Ik weet Ik weet, ik ben bij de tijd ;) maar dit komt omdat ik na het vast zitten maanden niet heb gespeeld en kga zondag weer naar me oma :mad: dus weer aanleiding voor splintercell :D
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Eerst praat je met die hostages. Dan draai je je meteen om en ga je de vijanden een voor een neerschieten! Je mag kogels verspillen! Ik zal niet te veel vertellen maar daarna komt er een stukje waar je maar een stuk of 7 kogels voor nodig hebt! Dus gewoon die mannekes een voor een neerschieten!
     
  3. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn al extreem veel threads over, daarom heeft de leiding van XBW besloten op een centrale thread PER level van SC te openen. Hier heb je de level van jou, genaamd Abattoir of Mouke Tsoe Bo Meats (volgens de thread dan): SC Abattoir
     
  4. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook de meine die je tussen door in die level oppakt versprijden over dat ene stuk waar die gasten vandaan komen
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, thx, kga het zondag proberen! Ik weet dat die thread er was maar khad geen zin om al die pagina's te geen doorzoeken :)

    EDIT: o, nu ik ff goed heb gelezen zie ik mijn probleem idd staan, sorry, deze thread mag nu dicht voor mijn part!
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2003
  6. Herr Flick

    Herr Flick Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ik het heb gedaan:

    Ik draaide me meteen om nadat met die gassies te hebben gepraat, daarna heb je nog net de tijd om muurmijnen te plaatsen , ( 1 in ieder geval ) en dan kan je die overblijven gewoon neerknallen ,
     
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Luiwammes :mad: :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina