OMG DE YETI EN DE BIGFOOT OP 1 FOTO GEWELDIG! haha nee maar dat heb je inderdaad netjes gedaan.. more please
ik heb nu al een uur op die plek rondgekeken en kon hem maar niet vinden. ik was er ook steeds op die plek, en zelfde voertuig. ik snap er niks van .
Omg... Is dit serieus? Zo ja, HAHAHA.. sorry, maar dat plaatje is door mij gesoept.. als je posts terugleest zie je dat we aan het soepen gingen.. Zo nee, lol
Ja en die gast kun je ook kiezen als multiplayer character bij een free roam icoon ergens in 1 dorpje.
Ik weet zeker dat er zombie's in het spel moeten zitten.Ik heb er in ieder geval al meer bewijs van dan de Yeti/bigfoot
Zeker, en die paint-tools vallen ook haast niet op . Trouwens wel een vette bak die in dat plaatje staat. Ach zo'n beest kom je toch haast niet tegen, tis net pokemon met die 3 honden maar dan zeldzamer
ff een vraag.. ik zag op pag. 10 een kaart van zombotech.. ik heb deze plaats gevonden en het bestaat maar ik wil daar naar binne.. weet iemand mssn hoe je binne kan kopen daar? want er is ook een afdeling voor zombies hoop dat ie iemand al binne is gweest en mij kan vertelle hoe je er binnekomt..
Je kan er gewoon naar binnen lopen Spoiler hier vind je ook een snapshot , maar je kan er naar mijn weten verder niks doen. Geen zombies daar dus.