1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zoek de Yeti

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stifke, 15 jun 2005.

  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar misschien toeval of een foutje. Maar ik zag een kale gast met een kapotte broek en een zwart jas. Ik was bij een vriend en hij neemt nooit een camera mee dus ik heb er geen foto's van maar we gingen hem meppen en hij wou niet dood. Head-Shot hij werd zwart maar niet dood. Hij ging achter ons aanrennen en ons meppen.
    Vlammewerper ook niet dood. Niks hielp.
     
  2. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer man, klinkt vet :D
     
  3. kevin_vs

    kevin_vs Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op jongens, in de hele wereld zullen nu ongeveer wel 10.000.000
    kinderen zijn die gta:confused:a hebben en niks hebben gevonden :confused:
    denken jullie nou echt dat er een reus8ig grote yeti en big foot rondlopen en niemand valt wat op _0/
     
  4. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ik hem zag toen ik een tijd geleden met die vlieglessen bezig was in Las Venturas. Ik moest door van die Corona's vliegen en op die dichtsbijzijnde berg stond er iets van een ijsbeer ofzoiets leek wel. Echt best een groot beest. Alleen moest ik verder vliegen dus zag ik het niet goed.
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn huidige theorie:

    Ik denk dat er wel een bigfoot in het spel kan zitten. Er zijn ook vogels en vissen te vinden en ik zag gisteren zelfs een bont gekleurde schildpad onder water zwemmen. Misschien zijn er nog wel meer dieren door San Andreas verspreid. Maar laten we even dit ruig zeggen: Op de 100 dieren die in het spel zitten zitten er 50 vogels, 45 vissen, 4 schildpadden en 1 bigfoot in. Dit is even een voorbeeldje, maar het kan zo geprogrameerd worden. Misschien word het wel op de 1000 creatures of nog meer gedaan. dus dat je 1 maal op de 1000 creatures een bigfoot kan zien of een nog kleinere kans. Zo denk ik er over. en dat het leefgebied van de Bigfoot beperkt is.
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn ook nog dolfijnen :D
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, d'r zullen vast nog meer creatures in GTA zitten, maar ik heb het spel nog maar een dagje en zit nog steeds in Los Santos, dus vandaar dat ik nog niet alles ken.
     
  8. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt logisch, maar dan nog: we praten over een spel dat al een jaar op de PS2 uit is, en inmiddels ook al weer een aantal weken op de XBOX en de PC. Dat zijn heel wat gebruikers :) , waarvan het interessegebied toch in de hoek van "electronics" ligt.

    Daarmee wil ik zeggen dat het percentage van de eigenaars van GTA SA dat ook op fora etc. actief is, vrij hoog zal zijn.

    Al met al, lijkt het mij dus vrij onwaarschijnlijk dat er nog geen betere echt "in-game" foto's los gekomen zijn. Ik heb pas 1 geloofwaardige gezien (dat je als personage erop staat, geloof ik zowieso al niet want wie heeft nou een camera klaarliggen om de Yeti vast te leggen), en naja met Photo Shop kom je een heel eind...

    Ik ben er in ieder geval geenszins zeker van...
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    En hoe verklaar je dan het bedankje aan bigfoot in het boekje? :{
     
  10. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb tegenwoordig altijd mn camera bij me en mocht ik iets vreemds zien, zal ik ook direct een foto kunnen maken en saven, dat is het probleem niet. Bovendien zijn de foto's hier op de startpost redelijk goed of gewoon goed gephotoshopt.

    Maar het kan ook een gerucht zijn dat door Rockstar zelf verspreid is, net zoals de echte Yeti, het monster van Loch Ness en UFO's. Er zijn in het echt tal van foto's van gemaakt, maar nog is niks zeker of het echt of HOAX is. Door het eventuele gerucht geloven veel SA-spelers er in en zijn ze op hun hoede, net als in het echt met ufo's en andere mysterieën.

    EDIT: @ Halotrooper: Mensen kunnen ook gewoon de bijnaam Bigfoot hebben. De eerste echte Monstertruck had ook als bijnaam Bigfoot bijvoorbeeld. Dat kan gewoon een bijnaam zijn...

    EDIT2: Na in het boekje te hebben gekeken: Als je Big Foot raar vind, waarom verbaas je je niet over namen als Deep Sea, Smoke Stack en Black Bull die in hetzelfde rijtje staan?
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  11. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen een typische "firestarter", maar hé; ik kan er ook naast zitten...
     
  12. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is een houten hutje. ik dacht eerst ook dat hij het was. lees pagina 7
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die credits voor die grote auto is, die heet toch ook Bigfoot?
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee "Monster" ...
     
  15. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het bedankje aan big foot ook in de playstation versie aanwezig is??
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij is BigFoot ook de naam voor die monstertruck en hebben ze die gecredit.
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb laatst een documantaire gezien over Monstertrucks en Big Foot is samen met Grave Digger grondlegger van het Monstertruck-rijden. Big Foot was de eerste officieële monstertruck. Gisteravond dacht ik hier nog aan, want ik heb ook ergens iets over een monstertruck in SA gelezen. Misschien dat zo de roddel de wereld in is geholpen.
     
  18. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zegt er 1.. er is een Bigfoot in San andreas he.. etc. gaat dat door.. Maar daar bedoelt die die truck mee
     
  19. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat hebben we al bevestigd ja.
     
  20. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha dat zou echt te dom zijn!
     

Deel Deze Pagina