1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zoek de Yeti

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stifke, 15 jun 2005.

  1. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel nu ook uitgespeeld en geen yeti gezien. heb ook geen zin om naar iets te zoeken wat niet bestaat;)
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is allemaal natuurlijk hetzelfde verhaal als Loch Ness, Blair Witch Project enz.
    Er zijn aanwijzingen, en er is materiaal vrijgekomen op internet vanuit de game in dit geval. Maar dat is niet echt betrouwbaar. (netzoals blair witch geloof ik ook geen fuck van)
    Ik geloof het pas als ik het zelf gezien hebt. Tot die tijd geloof ik er de ballen van...
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zal die 'yeti' ook in de gaystation 2 versie zijn??
     
  4. Destroy

    Destroy Guest

    ooei dit word een gezellige war als de ps2 diehards dit lezen :p
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nu het modden van de pc versie in volle gang is, zal men wel gaan zoeken naar een texture oid van een yeti, dan zal de waarheid snel bekent worden.
     
  6. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Vast wel, die versies zijn eigenlijk precies hetzelfde
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    OMG!!! Waar slaat dit nou weer op:{? Ik heb zelf ook een xbox en playstation 2 maar dit is echt zo'n fanboy reactie.
     
  8. Victor

    Victor Guest

    Hmmm ik weet niet, ik gok meer op de Playstation 2 want de Gaystation 2 heeft niet zoveel rekenkracht. Het zou aan de andere kant ook wel weer kunnen, want Rockstar denkt dat de Gaystation een roemrijke toekomst tegemoet gaat. De GS3 gaat de 360 en PS3 ownen!
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ 8) Wat een onzin :+ 8) _O_
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Dude denk je serieus dat ook maar één woord daarvan gemeend is?

    Het was meer sarchastisch bedoeld dan ironisch maar dat kwam kennelijk weer niet goed over. De nadelen van de sarcasme gebruiken als je het typt!

    Maargoed, ik zal mijn bek verder wel houden aangezien ik toch niet naar die Yeti/Bigfoot/UFO whatever zoek.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2005
  12. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, een typische RobbertN reactie, niet veel verschil tho, allebei even noobish.

    maar goed, over tot de orde van de dag:

    ik ga denk ik binnenkort even naar de winkel rennen voor GTA: SA en dan zoek ik lekker mee :)
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het gevoel dat i.p.v ironie je het niveau haalde van de meeste slowchatters hier.
     
  14. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat vind ik een goeie !!
     
  15. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel heel grappig die RobbertN
     
  16. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    nog al ja.
    maar ik ken iemand en die heeft gta sa op de ps2 en is die yeti/bigfoot wel eens tegen gekomen zij die maar ik weet niet of dat waar is??!?!
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Na een flink potje zoeken heb ik de volgende screens van Big foot gezien:

    [​IMG]
    Ziet er aan de ene kant te echt uit. Aan de andere kant lijkt hij heel erg op een foto die in de startpost staat en deze is ook op de fiets. Deze is toch, vrees ik, fake. Geen saved photograph, geen kaartje, etc erbij.

    [​IMG]
    Deze ziet er verder wel echt uit, alleen hij is te vaag.

    [​IMG]
    Deze foto van Bigfoot ziet er dan wel echt uit :p

    Ook gaan er geruchten via internet over dat Leatherface, uit The Texas Chainsaw Massacre in het spel moet zitten. Er zijn zelfs fora over. Hier een screenshot van Leatherface:
    [​IMG]
    Alles klopt wel en dit vind ik ook echt wat voor Rockstar om in GTA te zetten, maar ook hier heb ik mijn twijfels.

    Ook gaan er geruchten dat er geesten/spoken in GTA: San Andreas zitten.
     
  18. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Rockstar is gewoon te meesterlijk! Vooral Rockstar North! Manhunt, GTA en de andere zieke spellen.

    Door deze geruchten zal ik wel meer opletten in bossen, etc. De meeste foto's die ik tot nu toe gezien heb zijn volgen mij genept. Maar als ik (in het echte leven) s'nachts fiets en het is helder weer, dan let ik ook op of ik misschien wel een ufo zie........... En zo dwalen de gemaakte gedachten door het hoofd van ieder die ooit iets over Ufo's, Bigfoots of over Loch nessen gelezen heeft. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  19. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die bovenste ziet er niet echt goed uit vind ik. Die 2e zou wel eens kunnen kloppen en die 3e ook wel maar daar heb ik nog nooit van gehoord. Waarschijnlijk zullen er nog wel dingen zijn die we nog niet kennen. Eigenlijk zou iedereen vanaf nu een fototoestel bij moeten hebben. En de meeste screens ervan zijn uit het gebied linksonder op de kaart. Dat is juist het gebied waar ik het minst kom. Ik zal binnenkort eens op tocht gaan met m'n camera. (en wapen als het nodig is :cool: ) Tja wie weet, miss is Bigfoot wel heel gevaarlijk! :eek: :+
    Mischien krijg je wel iets als je Bigfoot neerschiet! :) Is er ook niet een dorpje waar ze juist in de ban zijn van Bigfoot inplaats van Ufo's?
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  20. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou natuurlijk wel erg vet zijn mochten Bigfoot en Leatherface erin zitten... behalve dat natuurlijk de PS2 versie al lang en breed verkend is en er niemand daadwerkelijk iets van een Bigfoot gezien heeft. Vergeet het, die zit er niet in, als die er al in zou zitten dan is het binnenkort in een mod voor de PC.
     

Deel Deze Pagina