1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zoek de Yeti

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stifke, 15 jun 2005.

1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Die 2e kan juist wel!
    Als je namelijk replay doet zie je geen hud en dan kon die een foto maken.

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Op verschillende fora hadden ze het over Mount Chilliad, wat in het gebied Whetstone ligt, helemaal linksonderin/zuidwesten van je kaart. Er gaan geruchten dat Big Foot hier moet lopen, dat er hier ufo's te zien kunnen zijn, dat er geesten te waarnemen zijn en dat Leatherface hier ergens in een hutje rondspookt. Helaas heb ik nog geen toegang tot mount Chilliad, dus ik kan nog niet op verkenning uit gaan, Lijkt me trouwens enorm scary, om Leatherface tegen het lijf te lopen.

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kom echt zeer regelmatig in die gebieden, maar er is volgens mij helemaal NIETS :{

En ik heb net het "Haunted house" gekocht in Las Venturas ... Daar spookt het idd :9

Je hoort de hele tijd "klop ... klop ... klop ... klop" of iemand die heel diep zucht. En lampen die aan een uit flikkeren ...

4. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond eens op jacht met m'n camera rond Mount Chilliad. Dat is inderdaad een groot gebied waar ook een boel van die hutjes staan. En is die Bigfoot eigenlijk gevaarlijk? Die 2e screen trouwens waar Jessiej van zei dat die wel kon die is waarschijnlijk ook op Mount Chiliad genomen en die ziet er redelijk echt uit. Zelf denk ik wel dat er een is. Een Bigfoot iig. Maar iets anders weet ik niet. Spoken lijkt me sterk want er Spokyere plekken rond Las Venturas in de woestijn.

@ McSparkle: Waar is dat huis precies? En is dat een standaard huis zonder garage of niet?

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zijn die gebieden echt zo groot!? Dat jullie zeggen van; daar ben ik nog niet vaak geweest. Klinkt alsof het enorm is :D. Heb het zelf nog niet gespeeld, sjezus wat heb ik er zin in!

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebieden zijn wel groot, maar er zijn te weinig missies om alles interessant te maken.

7. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geez, dat mensen nog door blijven zoeken..

8. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Het is hun spel, zij hebben er €50-60 voor betaald, dan mag je zelf weten wat je doet :+

9. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, wel vet, door de Yeti is dit het eerste spel wat oneindige replay value biedt (je zal dat ding nooit vinden)

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn net zoveel keiharde bewijzen dat de yeti er wel in zit, dan dat ie er niet inzit. Maar de Yeti moet Big Foot zijn, hier gaan vele geruchten over, wereldwijd.

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit er niet in. Het spel is al te lang op de markt en in al die tijd heeft niemand hem ontdekt. _0/

12. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    De aarde bestaat al miljarden jaren en nog heeft niemand een Alien of ufo echt gezien en keihard bewijs van. Er bestaat dus niks buiten onze planeet om. Zelfde geld voor Yeti, Nessie, Big Foot en al zijn andere vriendjes.

13. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aliens zijn buiten ons bereik _0/
    Dit spel niet.

14. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    *zet de nutteloze discussie voort:
    Onze lucht, waarop ufo's te zien kunnen zijn niet buiten bereik, net als de lucht in San Andreas.

Kijk maar eens naar Pokémon Silver/Gold/Crystal/Ruby/Sapphire. Daar kunnen shiny pokemon in voorkomen, pokemon met een andere kleur dan het orgineel. de kans om zo'n beest tegen te komen is 1 op 600.000. Vele mensen, including me, hebben nog nooit een shiny gezien. Zo'n zelfde principe zou ook op GTA:confused:A van kracht kunnen zijn. Ook kunnen er conditions aan toegevoegd worden:

- Alleen 's nachts zichtbaar
    - Alleen in bepaald gebied te vinden,
    - Verschijnt alleen wanneer iemand hem benaderd per fiets/te voet
    - Absolute stilte vereist
    - CJ moet camouflerende kleding dragen
    - Bigfoot verschijnt onder deze omstandigheden in 1 op de 1.000.000 nachten.

om maar eens een voorbeeldje te geven. Dit kan allemaal daadwerkelijk geprogrameerd worden (kijk maar naar pokemon shiny) en er zijn denk ik weinig mensen die 1 miljoen nachten achter elkaar, gecamoufleerd, in absolute stilte Mount Chilliad afzoeken om Bigfoot te vinden. De kans om bigfoot te vinden kan dus gelijk staan aan het vangen van een Shiny Lugia in Pokemon Silver.

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou R* een bigfoot ontwikkelen als de speler maar 1/1.000.000 heeft om deze te vinden :confused:

Aliens of andere levensvormen zijn er zeker , maar dan buiten ons zonnestelsel. Sommige planeten met grote hoeveelheden CO2 hebben een oeratmosfeer die onze planeet miljarden jaren terug had. Als er enig teken van civilisatie in ons zonnestelsel, dan hadden wij de radiosignalen van 50 jaar terug al ontvangen.
    Hier gaat het om lichtjaren, jij hebt het over een simpel spelletje waar er zogezegd een stel pixels rondloopt.
    Bigfoot uit de credits is dus een monstertruck. Een medewerker van R* heeft de geruchten omtrend de bigfoot tenietgezegd.
    Al deze onzin om de waarheid aan te tonen..
    Als je echt koppig bent, blijf je natuurlijk doorzoeken.

Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  16. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom? Nou, sensatie, extra gameplay, extra motivatie om een game te halen, nieuwe uitdaging.

Maar ik denk idd dat het gerucht is ontstaan door de woorden "big foot" in het credit-boekje. Zelf ben ik druk bezig met de missies in Los Santos en heb dus nog geen tijd voor bigfoot-jagen. Wanneer ik tijd heb, hou ik me wel bezig met minigames, parachutespringen, wedden, autorijden, etc. Mocht ik BF ooit tog per ongeluk tegen komen, dan is het alleen maar mooi meegenomen, maar op zoek ga ik niet echt.

17. kevin_vs

kevin_vs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep, het kan ook zo zijn (als ik er wat aan toevoeg) dat je hem alleen kunt zien als je het spel 100% hebt uitgespeeld. Dat je hem dan "verdient" hebt zeg maar O-)

18. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    MOB heeft wel gelijk. De Yeti kan op bepaalde momenten voor komen en mischien ook wel bij bepaalde weersomstandigheden, tijden etc. Als je mensen met een dildo mensen dood kan slaan waarom zou er dan geen Bigfoot in zitten. En als die Bigfoot bijna nooit gezien word zou Rockstar daar best neit zoveel tijd in gestoken hebben. Zoveel tijd kost dat nu ook weer niet denk ik. Ben gisteren nog op jacht geweest naar Mount Chiliad met m'n Camera maar niks gezien. :'-( :)

19. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb een zombie gezien vlakbij Fisher's Lagoon...

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Heb ik ook iets van gelezen, volgens mij ook pic gezien. Ik zal ff checken. Misschien is dit een Glitch ofzo, of gewoon echt een extra.

Deel Deze Pagina