Dit zijn de mysterieen en wat ik er bij denk: Yeti - Fake Bigfoot - Fake Zombie - True Spoken - Fake Leatherface - Fake, maar zou echt kunnen zijn, misschien een PC-mod. Kortom, alles is denk ik fake, aangezien er nog steeds niks echt bevestigd is door duidelijke foto's en echt niemand hier heeft wat gezien. Uitzondering is die zombie bij Fishers Lagoon (Die ik overigens niet kan vinden), maar of dat een secret is of een Bug/Glitch, weet ik niet. Misschien dat iemand die die Zombie tegenkomt zelf een keer een pic kan maken en posten?
Maar er zitten zeker zombie's in. Door die Lab waar opstaat Zombie lab is het gewoon logisch . En is dat wel het monster waar iedereen op die radio en enz. over praat en dat dat niet een yeti was
Wat ze op de radio zeggen, moet je denk ik niet geloven. Volgens mij is er niks dat op de radio is, ook in het 'echt' te merken valt. En ik denk dat dankzij de radio het gerucht wel de wereld in is gekomen over de Yeti.
Die voetstappen blijken een regelmatig patroon te volgen. Stond ergens in dit topic geloof ik. Het zijn geen voetstappen, gewoon een structuur van de grond.
Ik heb ook bij de Fisher's Lagoon gewacht, op dat strand kwam er om iets van 22:00 zo'n rood ding weet je wel waar je instapt als je een missie begint. Ik was er niet ingegaan omdat ik die zombie zocht .Weet iemand wat dat is? Ik heb het daarna niet meer terug gezien.
geen drugsdealer, of 1 van ceasars gastjes? en anders kon je misgien vissen ofzo? damn man waarom was je er niet heen gelopen?
Triathlon. Het zwemmen en fietsen gaat lekker, maar bij het sprinten is mijn character te moe en halen de meeste me in.
van die zombie kan wel kloppen ik stond voor een auto in dat boerendorp. en in die auto zat een kaal iemand met twee rotte tanden in z'n mond en een stro halm.het leek wel een zombie maar volgens mij was het gewoon een dooie. triathlon??waar kan ik dat doen? moet ik dan naar een zwembad lopen en daarna een fiets stelen?
Het was gewoon een dooie die zag ik ook. Maar triathlon bij Los Santos strand naast de vuurtoren. Moet het wel zaterdag of zondag zijn
origineel Goede fake Dit zegt denk ik genoeg, maakt niet uit dat er yeti in dat plaatje staat veel mensen denken nog steeds dat een yeti en een bigfoot een en dezelfde zijn. De "mythe" lijkt me dus bij deze wel ontbonden. Wat blijft er dan nog over van de geloofwaardigheid van de andere..
Wel toevallig dat beide fietsters op exact dezelfde positie liggen en exact dezelfde tijd hebben gereden Was een goede fake idd, ook omdat de TV er zelf bij op stond. Als ie dan toch net iets geloofwaardiger had willen zijn, had hij beter zelf een pic kunnen maken/kunnen laten maken en niet een screen nemen die wereldwijd verspreid word over misschien wel verschillende sites en magazines.