Damen en heren, jongens en meisjes, levende en doden. Het moment is aangebroken. MIJN 500e POST GA IK NU POSTEN!: Lol, je moet idd nodig is gaan kijken, want hij staat er soms wel en soms niet.
Je moet een bepaald aantal KM's van de vliegbasis vandaan zijn om hem te laten respawen. /Edit: En gefeliciteerd natuurllijk met je 500ste post.
In ieder geval, het bewijs dat er zombies rond lopen in SA is zeker, 1.Een open graf 2.Een onderzoeks centrum genaamt, zombotech Vooral het onderzoeks centrum vind ik al meer bewijs dan het bewijs van de yeti.Ook al denk ik dat het idee van een yeti/bigfoot wel zeer word gewekt
Nogmaals. Als het er in zou zitten was het allang ontdekt door mensen die de code van de pc versie hebben uitgeplozen. Zo zijn ze ook achter de Hot Coffee mod gekomen.
Waar is dat onderzoeks centrum genaamt, zombotech dan? Want ik zag laatst een kaart dat het in san fierro was maar op die plek is er niks te zien.
Edit je post!, dit word gezien als spammen, ik zal je niet reporten omdat je nieuw bent, maar doe dit voortaan wel.
Waarom vraag je dat over welk plaatje ik het heb? p.s. iemand anders zij ook dat hij al zijn 500e post ging sturen.