Hee, ik ben vanmiddag eens bij Fisher's Lagoon geweest. Er waren toch mensen die zeiden dat er daar Zombie's waren? Zou goed kunnen. Want die begraafplaats die Darkon en ik hebben laten zien is daar vlaknaast. En daar staat dus ook een open grafkist. En je kan bij Fisher's Lagoon op Zaterdag en op Zondag ook aan de Marathon meedoen. Dat is dus ook een heel andere route.
Er was laatst iemand die zei dat ie een hele dag bij Fisher's Lagoon had staan kijken. Toen zag ie dat er zo'n rood vakje kwam voor een missie maar hij wist niet wat dat was. En omdat ie op zoek was naar die zobie's ging ie daar niet instaan. Nu weet hij het dus wel. Snappie
ach ik weet zelf niet echt meer wat er wel en wat er niet in zit.Ik ga morgen of zo wel even opzoek naar wat zombies..
Whahahaha ik was ff aant googlen en toen kwam ik deze tegen en een zon gast bleef nog volhouden dat ie egt was owk
Hij is niet de enige alle plaatjes zijn fake. alles is getekent of met de computer gedaan alles is bullshit. behalve die zombie is echt.
Dat beest ben ik een keer tegegekomen aan de kust van eiland 2. Hij doet heel normaal hij loopt net als alle voetgangers. Ik heb hem maar niet neergeschoten.
Damn dude. Ik hoop dat je niet mis ben. Je had er een foto van moeten maken man! Nu zijn we nog niet verder. En zou je a.u.b. de locatie willen posten waar je hem had gezien
Ok, de Yeti bestaat, ik heb em gezien. Ik had er een foto van genomen, maar zat midden in een missie. Dus word niet boos. maar...... ik ging dood dus uuh..... deed ikke uuh. load game en toen ja en toen..... was de foto weg
Dan niet, ik zal de plek wel weergeven op de kaart. Het was die missie voor Woozie je weet wel dan moet je naar zo'n steeg en die blinde die loopt maar tegen muren. Kan iemand een lege kaart posten? FDan zet ik het erop